کد خبر 1025998
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱

به گزارش مشرق، برخی رسانه‌ها خبر از شهادت «‏نعیم قاسم»، جانشین «حسن نصرالله»,، رهبر گروه حزب الله لبنان می دهند که این خبر تکذیب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    39 0
    احتمال داره از داخل گرا دادن. مشکوک میزنه که همه سران مقاومت با هم شهید شدن. خداوند حسن نصرالله زو حفظ کنه.
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    18 10
    یا ابالفضل کمک کن
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    4 1
    تروریست های سنتکام سه شخص مهم از ایران و عراق و حزب الله لبنان شهید کردند ، آیا بدون پاسخ خواهد ماند؟ هرگز. وعده ایران بر پاسخ ، وعده حزب الله لبنان بر پاسخ و وعده مردم غیرتمند عراق بر پاسخ قطعا برای آمریکای جنایتکار و صهیونیسم جنایتکار بسیار بسیار دردناک خواهد بود.
  • سید IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    27 1
    شک ندارم اونایی که دنبال تصویب cft بودن همونا به دشمن آمار سردار سلیمانی رو دادن اونا باید توی ایران نابود بشن همونایی که سرمایه سال 88 اسرائیل گفت سرمایه و نماینده ما در ایران هستن منظورم اصلاح طلبای لعنتیه
    • مسلمان IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      0 0
      تو باشی نیازی به دشمن نداریم
  • علی IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    4 3
    با سلام و درود به دوستان عزیز و عرض تبریک و تسلیت بمناسبت شهادت جانگداز علمدار امت اسلام ، شهید حاج قاسم سلیمانی یقینا دشمنان با این حماقت گور خود را کندند ، خون امت اسلامی را به جوش آورده و با دست خود مجوز قتل عام سربازان و مزوران خود را امضاء کردند. تاریخ منطقه را باید به قبل و بعد از شهادت حاج قاسم تقسیم کرد ، بعد از این ، خون این مجاهد اسطوره ای در رگهای تک تک امت اسلام جریان خواهد داشت. طوفان مقاومت و ضربات کوبنده بر علیه دشمنان بزدل در راه است آمریکایی ها اگر ذره ای عقل داشته باشند همین الان به سرعت خاک عراق را ترک و فرار می کنند وگرنه همچون لاشه گورخرها و گاوها در زیر پای شیران امت اسلام تلف خواهند شد. بعد از این دهان تمام مترسکهایی را که با وقاحت تمام دم از مذاکره و دوستی با آمریکا می زدند لجن خواهیم گرفت. بفرموده سردار شجاع امام زمان(عج) امام خامنه ای کشور را به سمت جنگ نمی‌بریم اما در مقابل تحمیل با قدرت می‌ایستیم و اگر کسی شروع کننده جنگ در مقابل ایران باشد، بدون تردید پشیمان خواهد شد. یقینا با این شهادت و با این خون های پاک ، جهش بزرگی در امر فرج پدیدار خواهد شد و به زودی زود ذوالفقار حیدری در دستان امام عصر(عج) بساط ظلم و استکبار را از سراسر جهان برخواهد چید. دشمنان مخصوصا مترسکهای آمریکایی از اینک باید در عراق و منطقه هرلحظه در وحشت و اضطراب باشند تا لحظه ای که با دیدن منتقمین خون حاج قاسم، مرگ را در مقابل خود مشاهده کنند. ساعتها و روزهای آتی را تاریخ بشریت برای همیشه به یاد خواهد داشت ، دشمنان با این حماقت گور خود را کندند! علاوه بر نیروهای نظامی ، میلیونها نیروهای استشهادی در سراسر جهان اسلام ، گوش بفرمان رهبر مسلمانان جهان هستند تا اذن جهاد با شیطان اکبر را صادر کنند. شهادتت مبارک ای بزرگ مجاهد ، ما را هم در کنار مولایمان مهدی فاطمه(عج) یاد کن. نصرمن الله و فتح قریب و بشرالمومنین
  • رهگذر IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    5 0
    آمریکا از کجا خبر داشت که سردار نیمه شب به بغداد می رود؟ آن عزیزی که سالها با تمام جوانب امنیتی در اوج جنگ با داعش به عراق و دمشق میرفت ،آیا از این جماعت خائن وطن فروش و بیشرف داخلی که گرای تحریم ایران ، لو دادن افتخارات پیشرفت در انرژی هسته ای و فتنه 88 و 98 و.... در سابقه کثیف شان وجود دارد در این جنایت سهیم نبوده اند؟ بنظر می رسد جای پای خائنان وطن فروش و نوکران بی جیره و مواجب غربزده داخلی در این قضیه وجود دارد.
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    0 0
    بنام خدا شروع شدآمریکای جنایت کاربگردتابگردیم
  • دارینی IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    0 1
    ‌واقعا حیف بود روحش شاد و یادش گرامی باد
  • دارینی IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    1 0
    ‌واقعا حیف بود روحش شاد و یادش گرامی باد
  • ح س IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    0 0
    تبریک وتسلیت شهادت سرداربزرگ اسلام به نظر میرسد که خاینان داخلی سفر سردار را لوع داده باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس