سوپر گل جهانبخش به چلسی

رسانه‌های انگلیسی و کارشناسان فوتبال به تمجید از گل دیدنی علیرضا جهانبخش به چلسی پرداختند.

به گزارش مشرق، علیرضا جهانبخش بعد از گلزنی برابر بورنموث، این هفته برابر چلسی از اواسط نیمه دوم به زمین بازی آمد و در دقیقه ۸۴ به زیبایی و با ضربه آکروباتیک دروازه تیم لندنی را باز کرد.

فیلم/ سوپرگل قیچی برگردان علیرضا جهانبخش به چلسی

رسانه‌های انگلیسی به تمجید از این بازیکن پرداختند و خیلی‌ها در توئیتر گل علیرضا جهانبخش را زیباترین گل چند سال اخیر دانستند.

دیلی میل:

بازیکن ایرانی با حرکت منحصر به فرد خود مانع از این شد که فرانک لمپارد اولین برد خود را در سال ۲۰۲۰ به دست بیاورد.

سان:

بازیکن ایرانی برایتون در دقایق پایانی با حرکت فوق العاده خود بکی از زیباترین گل‌های چند سال اخیر فوتبال انگلیس را به ثمر رساند. حالا باید انتظار داشت او در بازی‌های آینده بیشتر برای این تیم به میدان برود.

ایندیپندنت:

بازیکن تعویضی برایتون ارزش‌های خودش را بار دیگر به رخ کشید و با هنرنمایی خود باعث شد چلسی متوقف شود و گراهام پاتر متقاعد شود بیشتر به این بازیکن میدان بدهد.

گری لینه‌کر، فوتبالیست پیشین و کارشناس فوتبال نیز با اشاره به تلفظ سخت فامیلی علیرضا جهانبخش نوشت ۱۵ بار تلاش کردم درست بگویم ولی نشد عذر می‌خواهم علیرضا جهانبخش. یکی از زیباترین گل‌های یک دهه اخیر لیگ برتر را دیدیم.

سایت ۴۳۳ نیز از همین الان گل علیرضا جهانبخش را برنده جایزه پوشکاش (زیباترین گل سال) فیفا در سال ۲۰۲۰ دانست.

راشا تودی: آغاز سال ۲۰۲۰ با یک سوپر گل زیبا

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خوان علی IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    7 0
    گل بسیا عالی و فوق العاده ای زد جهانبخش خیلی شبیه گل کریست به یوو بود این گل ثمره تلاش یک ایرانی بود که از بازی نکردن نا امید نشد مبارکت باد جهانبخش هم وطن ایرانی ات همیشه منتظر گل زدن تو در برایتون هستند و سلام علیکم و رحمت الله و برکاتو زنده با د ایران اسلامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس