کد خبر 1025639
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
روحانی،جنگ و صلح

دولت چین، چه تصویری را پیش چشم آقای روحانی در پکن گذاشت؟ و دولت آقای روحانی و امثال وزیر راه و شهرسازی او، چه تصویری از مدیریت خود به دیگران در دنیا نشان دادند؟

به گزارش مشرق، آقای روحانی امروز گفت "تلاش نژاد زرد برای ما درس آموز است. وقتی در چین بودم، روبروی هتل ما یک ساختمان صد طبقه در حال ساخت بود که هر روز یک طبقه آن ساخته می شد و بعضی شبها کنار آن می‌رفتم. برایم لذت بخش بود این همه کارگر و مهندس دارند تلاش می‌کنند".

نقطه مقابل این تصویر لذت بخش، تصویر وزیری است که هنگام استعفای بدون مواخذه، با پرورویی و افتخار گفت "در این شش سال وزارت، حتی یک مسکن هم نساختم".

عباس آخوندی، وزیر چند هزار میلیاردی که پسرش اکنون به جرم کارچاق کنی در وزارت و فساد چند صد میلیاردی در بازداشت است، ظاهرا یک پیمانکار انتخاباتی بود و فقط بلد بود شوآف کند.  او، جزو ستاد انتخاباتی موسوی در سال 88 بود که به بعدها به تیم روحانی منتقل شد.

او زمستان 94 در آستانه انتخابات مجلس، فقط یک ایرباس آورد و با آن عکس یادگاری گرفتند و انتخابات را برگزار کردند. بعدش هم ایرباس مثل توتال و پژو، زیر تعهداتش زد؛ چون حتی پیش بینی یک یورو جریمه هم در صورت نقض تعهد نشده بود.

در اثر سوء مدیریت چنین وزیری، قیمت مسکن طی دوره آقای روحانی، بیش از 300 درصد افزایش یافت. تصور کنید اگر چنین پدری با چنان پسری در چین یافت می شدند، اکنون سرنوشت شان چه بود؟

فکرش را بکنید: دولت چین، چه تصویری را پیش چشم آقای روحانی در پکن گذاشت؟ و دولت آقای روحانی و امثال وزیر راه و شهرسازی او، چه تصویری از مدیریت خود به دیگران در دنیا نشان دادند؟

منبع: کانال تلگرام محمد ایمانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    84 2
    در چین مدیران دولتی نه فقط فاسد را، بلکه آنهایی را که در اثر سهل انگاری به کشور صدمه زده باشند، حتی اگر رییس جمهور باشد، اعدام میکنند. نه دو باره انتخاب می کنند.
    • حامد NL ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
      0 40
      چرت نگو داداش
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    16 0
    رییس جمهور چین، وزیری مثل آخوندی که برند جهانی باشد، ندارد. والا جلوی این ساخت و ساز را در چین می گرفت و قیمت مسکن را ۳۰۰ درصد گران می کرد.
  • AU ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    27 1
    علی لعنت الله علی القوم الظالمین. چه بسیار مستضعفین که در این دولت مستضعف تر شدند. باید در انتخابات ها با دقت و بصیرت رای دهیم.
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    19 1
    به مسلمان بودن / ایرانی بودن و انقلابی بودن خودم و ملتم افتخار میکنم/ به رهبر /عاقل / حکیم / انقلابی /متقی و پارسای کشورم به خود میبالم و خداوند را از صمیم دل و صدق شکر میکنم . براستان نورانی شهدای عزیز و غیرتمند خاکسارم .اما از داشتن کارگزارانی غربگرا و ساده لوح و غیر انقلابی که از اسلام ناب محمدی ص و عدالت و ساده زیستی علوی ع و راه امام وشهدا عدول کرده و منحرف شده اند احساس شرم میکنم و به خداوند شکوا مینمایم .
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    0 0
    اگر فعالیتهای قرارگاه خاتم و بنیاد مستضعفان را کسر کنید حاصل کار روحانی تقریبا هیچ است فقط حرف مفت مردم از صدای او هم متنفرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس