امیر موسوی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: چند روز پیش گروهی تروریستی با تعداد زیادی سلاح‌ قصد ورود به کشور و ایجاد آشوب در کرج را داشتند که خوشبختانه با هوشمندی نیروها، امکان ورود نیافتند.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، اظهار داشت: سال‌ها در پی مهارت‌افزایی در ارتش بوده‌ایم؛ به‌گونه‌ای که افسرانمان چندمهارته و یگان‌های ما چند منظوره شوند تا بتوانند در برابر دشمن منظم و نامنظم هم دفاع و هم حمله کنند.

بیشتر بخوانید:

امیر موسوی: گشت‌های نیروی دریایی ارتش در باب‌المندب افزایش یافتند

وی افزود: تلاش ما بر این بوده که در کلیه وظایفی که به عهده‌مان گذاشته اند، به خوبی وارد عمل شویم و برای صیانت از مرزهای ایران ماموریتمان را به خوبی انجام دهیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز مشاهده می‌کنیم که افسران جوان ما تخصص‌های مختلفی در سطح مهارت بسیار بالا دارند، عنوان کرد: حفاظت بخشی از مرزهای کشور در غرب، شرق و شمال شرق به عهده ارتش است که بحمدالله خطری نتوانسته مرزها را تهدید کند و برای کشور مشکل ایجاد کند، برای نمونه چند روز پیش گروهی تروریستی با تعداد زیادی سلاح‌ قصد ورود به کشور و ایجاد آشوب در کرج را داشتند که خوشبختانه با هوشمندی نیروها، امکان ورود نیافتند.

امیر موسوی تصریح کرد: نیروی زمینی امروز ما دیگر نیروی زمینی چند سال پیش نیست؛ نیروی هوایی هم دائما حراست از آسمان را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه امروز نیروی دریایی در باب‌المندب گشت خود را افزایش داده، گفت: این خدمات در حالی ارائه شده که ۴۰ سال است در تحریم کامل قرار داریم، اما همه قطعات را خودمان می‌سازیم و همه این‌ها به برکت انقلاب اسلامی و فرماندهی مقام معطم رهبری است.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: بدون هر گونه تعارف، اوصاف فوق و روحیه خوب در ارتش به این دلیل است که مادران ما پای منبرها و در تکایا فرزندان خود را بزرگ کرده‌اند و امروز هم هرچه داریم از مساجد و همین عزاداری‌ها و عاشوراست.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ابراز امیدواری کرد که  تمام مسئولان بتوانند بر مشکلات کشور فائق آیند تا حلاوت و شیرینی نظام اسلامی بیش از پیش برای مردم روشن شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • خلیل قاسمی IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    10 7
    آفرین بر فرمانده وووو
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    2 0
    درود خدا و مردم ایران به فرمانده ارتش و دیگر فرماندهان و یگان های ارتش با افتخار کشورمان که دلسوزانه و پیگیرانه و متعهدانه مراتب تعالی روحی و تسلیحاتی و تعلیماتی در تراز نیروی مقتدر نظام جمهوری اسلامی ایران که یکی از ارکان مدافع کیان و میهن در برابر دشمنان در وظایف و رسته های مختلف محسوب میشود با سربلندی پیمودند و اکنون مردم ضمن تشکر و خداقوت و آرزوی توفیق روز افزون برای مدافعین وطن ، با اطمینان خاطر و مشاهده پیشرفت های غرور انگیز یگان های ارتش ، از آرامش و آسایش تحت توجهات همه نیروهای نظامی و امنیتی بسر میبرند شاکر هستند و سلامتی و موفقیت همه را از حضرت باریتعالی مسئلت دارند ، ودر آخر باز مفتخریم به ارتش شجاع و دلاور کشورمان که در همه شرائط محافظ حریم ایران اسلامی میباشند . خدا نگهدارتان باد ای سربازان سرافراز وطن.
  • حمید IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    4 1
    رهبر لب تر کنه تا ریشه وهابیت رو بخوشکونیم. آقا اراده کنی اسرائیل رو با خاک یکسان میکنیم من خودم اولین نفرم
  • احمد خلجی IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    2 0
    زنده باد ارتش و سپاه خداوند همراه تا باشد انشاالله درزمینه های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی هم قبل از عمل دشمنان داخلی و خارجی جراحی بکنیم مشکلات حل میشه
    • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      0 0
      ان شاءالله اصله
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      0 0
      ان شاءالله اصله
  • حفیظ IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    1 1
    درووود بر شرفت امیر موسوی خدا حفظت کن...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس