امیر موسوی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمایش مقتدرانه و مشترک نیروی دریایی ارتش ‌ایران، چین و روسیه‌ بسیار موفق برگزار شد.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر موسوی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز اظهار داشت:‌ امروز نیروی زمینی ارتش در مرزهای غربی و شمال غرب کشور با اقتدار و هوشیاری تمام از مرزهای کشور دفاع می‌کند و با تخصص‌های علمی و فنی از ابزارهایی بهره گرفته‌اند که اگر فردی روی زمین نیز راه برود متوجه شده و فاصله آن نیز قابل تشخیص است.

بیشتر بخوانید:

بازدید فرمانده آجا از مرکز آموزش مکانیزه نزاجا

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز هیچ خطری مرزهای کشور را تهدید نمی‌کند و هیچ خطری نمی‌تواند از مرزها عبور کرده و وارد کشور شود، افزود: روز به روز در ارتش جمهوری اسلامی ایران امید ما با حضور جوانان مومن، علاقه‌مند، ماهر متخصص، باهوش و باسواد بیشتر می‌شود.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه سال‌ها در نیروی زمینی ارتش به دنبال این بودیم که افسران دارای چند مهارت‌ و یگان‌ها نیز چند منظوره شود، تصریح کرد: خوشبختانه این مهم به خوبی محقق شده و مشاهده می‌کنیم افسران جوان ما که هنوز مدت خدمت آنان به ۱۰ سال نرسیده چگونه چند مهارت مختلف از جمله پرش، حرکت با نفربر و چند ماموریت دیگر همزمان را انجام می‌دهند.

وی گفت: نیروی هوایی دائما حراست از آسمان کشور را در کنار سایر نیروهای مسلح انجام می‌دهد و در کنار آن نیز پدافند هوایی ‌با حضور جوانان، ‌آسمان را رصد می‌کنند.

امیر سرلشکر موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره با رزمایش مقتدرانه و مشترک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با چین و روسیه گفت: این رزمایش بسیار موفق برگزار شد و بازتاب بین‌المللی خوبی نیز به همراه داشت.

وی بیان کرد: امروز در باب‌المندب نیز نیروی دریایی ارتش گشت‌ها را افزایش داده و روز به روز نیز در ساخت قطعات مختلف نظامی از جمله دریایی با وضعیت موجود و تمام تحریم‌های موفق عمل کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رحمت عیدی IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    0 1
    آفرین بر شما فرمانده مقتدر و شجاع ارتش ج ا ا درود خدا برشما و ارتش تحت امرتان شما یک الگوی ناب از مدیریت اسلامی ایرانی و مطیع ولایت هستید و اقتدار روز افزون نظامی ج ا ا خصوصا در دریا سند بی چون چرای این مدیریت موفق است،سلامت و برقرار باشید امیر موسوی عزیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس