علی لاریجانی

رئیس مجلس با تاکید بر اهمیت موضوع دفاع در سطح ملی، بر اهتمام همه جانبه پارلمان بر تقویت نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: امیدواریم بودجه متناسبی با توجه به نیاز نیروهای مسلح تصویب شود.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  امروز (دوشنبه ۹دی) با حضور در مجلس شورای اسلامی با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید:

درخواست امیر حاتمی برای بودجه تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح

لاریجانی ضمن توجه به وضعیت معیشت کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح، بازدارندگی، تعامل بهینه با شرکت‌های همکار را از اولویت‌های حوزه دفاع دانست و گفت: نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی، برای رصد دقیق تحولات منطقه‌ای و لزوم آمادگی کامل دفاعی در برابر تهدیدات احتمالی، باید از قدرت دفاعی حداکثری در راستای امنیت پایدار برخوردار باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت موضوع دفاع در سطح ملی، بر اهتمام همه جانبه مجلس شورای اسلامی بر تقویت نیروهای مسلح تاکید کرد و افزود: امیدواریم با همکاری صمیمانه دولت، مجلس شورای اسلامی و نیروهای مسلح، بودجه متناسبی با توجه به نیاز نیروهای مسلح تصویب شود.

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این نشست با تشریح ظرفیت های بودجه نیروهای مسلح و پیشنهادهای دولت، توجه مجلس شورای اسلامی به حوزه دفاع را خواستار شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس