دختر شیخ زکزاکی - کراپ‌شده

دختر شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه با بیان اینکه دولت نیجریه به پشتوانه آمریکا و عربستان بر پدرم فشار وارد می‌کنند،گفت: در حال حاضر پدرم تحت‌فشار شدید قرار دارد.

به گزارش مشرق، دختر شیخ زکزاکی در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی که در موسسه اسرا برگزار شد، اظهار داشت: پدرم هم‌اکنون از چهار سال گذشته تحت نظارت نیروهای امنیتی نیجریه است.

بیشتر بخوانید:

۴۳ ترکش در بدن شیخ زکزاکی وجود دارد

سهیلا زکزاکی از واقعه زاریا و مداوای پدرش در هیأت هنر گفت

وی بابیان اینکه دولت نیجریه با پشتوانه آمریکا، عربستان و برخی کشورهای غربی بر پدرم فشار وارد می‌کنند، افزود: پدرم طی یک سفری برای معالجه به هند رفت اما دولت نیجریه و هند که باهم هماهنگی داشتند اجازه درمان ایشان در هند را ندادند، سپس پدرم به نیجریه بازگشت و در زندان انفرادی جای گرفت و اکنون حال ایشان بسیار وخیم است.

دختر شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه بیان کرد: در حال حاضر پدرم تحت‌فشار شدید قرار دارد و حتی دولت نیجریه اجازه معرفی دکتر را نیز نمی‌دهد.

وی با اشاره به مجاهدت‌های شیخ ابراهیم زکزاکی ادامه داد: پدر ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های خود را آغاز کرد اما در طور این ۴۰ سال ۱۲ بار به مدت ۳۰ سال دستگیر و در زندان به سر برد.

دختر شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه خاطرنشان کرد: در مقاطع مختلف ایشان دستگیر شدند و در سال ۲۰۱۵ در سالروز شهادت امام رضا(ع) به مسجدی که ایشان حضور داشتند، حمله کرده و تمام افراد حاضر در آنجا را زنده‌زنده به آتش کشیدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس