دختر شیخ زکزاکی - کراپ‌شده

دختر شیخ زکزاکی گفت: برای حمایت از پدر و مادرم از طریق کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن به دیوان کیفری بین‌المللی (ICC) شکایت کردیم که پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

به گزارش مشرق، سهیلا زکزاکی دختر شیخ زکزاکی، ضمن اشاره به وضعیت جسمانی شیخ زکزاکی گفت: وضعیت پدر و مادر من طی این ۴ سال که در زندان به سر می‌برد هر روز بدتر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دختر شیخ زکزاکی: داروهای پدرم را قطع کردند

پشتیبانی آمریکا و عربستان از فشار علیه شیخ زکزاکی

دختر شیخ زکزاکی: شکایت خانواده شیخ زکزاکی به دیوان کیفری بین المللی/ تشکیل پرونده قضایی برای رسیدگی به وضعیت شیخ زکزاکی در دیوان کیفری بی المللی

وی گفت: دولت نیجریه علی‌رغم اینکه پزشکان توصیه کرده‌اند که پدر من در شرایط مساعد درمان قرار بگیرد به این موضوع عمل نکردند در حالی که به دلیل وجود ۶۰ گلوله‌ در جسم پدرم، دچار مسمومیت شدید شده است و به درمان فوری و تخصصی نیاز دارد.

سهیلا زکزاکی گفت: برای حمایت از پدر و مادرم از طریق کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن به دیوان کیفری بین‌المللی (ICC) شکایت کردیم که پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی است و ما پیگیر قضایی این موضوع هستیم.

دختر شیخ زکزاکی تاکید کرد: سه سال پیش هم به دادگاه نیجریه شکایت کرده بودیم که قاضی حکم آزادی پدرم را صادر کرد و مقرر شد یک خانه و چند محافظ در اختیار پدرم قرار بگیرد در حالی که دولت نیجریه رأی قاضی و دادگاه خود را نقض کرد و به آن عمل نکرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس