آلبوم راهبندان - شهرستان ادب - کراپ‌شده

تازه‌ترین تولید دفتر موسیقی شهرستان ادب با عنوان «راهبندان» منتشر شد. شعر و دکلمۀ این اثر از شاعر سرشناس «میلاد عرفان‌پور» است.

به گزارش مشرق، تازه‌ترین تولید دفتر موسیقی شهرستان ادب با عنوان «راهبندان» منتشر شد. شعر و دکلمۀ این اثر از «میلاد عرفان‌پور» است.

«نیما ثباتی» خوانندۀ جوان و کشورمان خوانندگی راهبندان و «علی قادری» آهنگسازی و تنظیم این اثر را برعهده داشته است. همچنین گفتنی‌ست  طراحی کاور و تصویر این آهنگ توسط عبدالله داماد انجام شده است.

یادآوری می‌شود «راهبندان» جدا از نام این آهنگ، عنوان یکی از کتاب‌های میلاد عرفان‌پور نیز بوده است.

دفتر موسیقی موسسه فرهنگی‌ هنری شهرستان ادب، در راستای اهداف خود مبنی بر تولید آثار فاخر و نیز توجه به موسیقی موردپسند مردم، پیش از این آثار بسیاری تولید کرده است:

«قلندر» با صدای بهرام پاییز و شعر مهدی جهاندار، «پشت شیشه‌های دنیا» با صدای فریدون آسرایی و ترانۀ علی‌محمد مؤدب، «کاغذ باد»، با خوانندگی اشکان کمانگری و شعر محمدحسین نعمتی، «مرز ما عشق است» با خوانندگی امیرحسین سمیعی و شعر سیدمحمدمهدی شفیعی، «اجازۀ‌سفر» با صدای مجید حسین‌خانی و شعر سیدعلی لواسانی، «شب یلدا بدون تو» با شعر محمدمهدی سیار و دکلمۀ سیدمحمدحسین موسوی‌تبار و«پایان آمریکا» با صدای بهرام پاییز و ترانه میلاد عرفان‌پور از جمله آثار دفتر موسیقی شهرستان ادب است که پیش از این تولید شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس