کد خبر 1023656
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
کالدرون

کالدرون فقط یک برد دیگر می‌خواهد تا از رکورد بردهای پیاپی برانکو عبور کند.

به گزارش مشرق، حدود یک ماه قبل که پرسپولیس با کالدرون نتایج نسبتا ضعیفی می‌گرفت، استقلال و استراما در اوج بودند. کمتر کسی در آن مقطع توقع داشت یک ماه بعد، شرایط کاملا برگردد. استراما و استقلال، هر روز به بن بست نزدیک‌تر می‌شوند و تیم کالدرون، تبدیل به مدعی اصلی قهرمانی شده است. آن هم با یک رکوردشکنی بزرگ، که می‌تواند جای پای مربی آرژانتینی در تهران را محکم‌تر کند.

پرسپولیس روز یک آذر، به نفت مسجدسلیمان باخت و به رده چهارم جدول سقوط کرد. از آن روز تا به حال، آن‌ها همه بازی‌های‌شان را برده‌اند. پرسپولیس ابتدا در جام حذفی، صنعت نفت که جزو بالانشین‌های لیگ است را شکست داد. سپس در لیگ برتر، چهار برد مهم مقابل ذوب آهن، گل‌گهر، سایپا و پارس جنوبی بدست آورد. پیروزی بعدی آن‌ها، در جام حدفی و مقابل تیم لیگ دویی شهرداری ماهشهر به دست آمد. او با 6 پیروزی پیاپی، به رکورد بیشترین بردهای پیاپی برانکو در پرسپولیس رسیده است.

بیشتر بخوانید:

کالدرون: اما عده‌ای دوست دارند من بروم/ در باشگاه خیلی دروغ گفته می‌شود

برانکو لیگ شانزدهم که پرسپولیس در لیگ بی رقیب جلو می‌رفت، 6 بازی پیاپی پیروز شد. تیم او هفته آخر نیم فصل اول سیاه جامگان را برد و نیم فصل دوم را با پنج برد پیاپی مقابل سایپا، فولاد، گسترش فولاد، صبا و تراکتورسازی شروع کرد. پس از 6 برد پیاپی، او در دربی شکست خورد و روند فوق العاده‌اش به پایان رسید. همه بردهای پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر بودند.

حالا کالدرون، با رکورد برانکو مساوی کرده و در صورتی که جمعه بتواند نساجی را شکست دهد، از اولین رکورد برانکو عبور می‌کند. مربی که برای خارج شدن از زیر سایه برانکو و موفقیت‌هایش، ماه‌های سختی را در فوتبال ایران گذراند و به نظر می‌رسد، روزهای شیرینش آغاز شده‌اند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس