روزنامه های اصلاح طلب 3 دی

این روزنامه به نقل از تقوی مدعی شده که پرویز داوودی، احمد وحیدی و سعید جلیلی مانع تصویب لوایح اف.ای.تی.اف در مجمع شده‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه ایران، روز گذشته مصاحبه مفصلی با فردی که او را علی تقوی، کارشناس حقوقی و مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد و دارایی معرفی کرده، منتشر کرده است.

این روزنامه به نقل از تقوی مدعی شده که پرویز داوودی، احمد وحیدی و سعید جلیلی مانع تصویب لوایح اف.ای.تی.اف در مجمع شده‌اند.

وی گفته است: به‌نظر من سه نفر مخالف هستند و مخالفت دیگران جدی نیست، آقایان پرویز داوودی، سرداراحمد وحیدی و آقای سعید جلیلی از مخالفان FATF هستند. اگر این سه نفر نظر ندهند یا سکوت کنند، FATF در مجمع رأی می‌آورد.

فرد مورد اشاره همچنین ادعا کرده است که در بررسی پرونده‌ها و مراحل پیوستن ایران به FATF، نامه آقای سعید جلیلی، دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی را دیده‌ام که در آن با صراحت آمده که برای حل مسأله FATF، باید هیأت یا گروهی تشکیل شود، مواردی که FATF خواسته پذیرفته شود. حتی در این نامه به کنوانسیون‌های پالرمو و CFT هم اشاره شده است که مراحل تصویب آنها مدنظر قرار بگیرد.

ادعاهای این فرد، در حالی است که پیگیری‌ها از وزارت اقتصاد نشان می‌دهد شخصی به نام علی تقوی که کارشناس حقوقی و مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد و دارایی باشد، وجود خارجی ندارد و روزنامه دولت با یک شخص جعلی مصاحبه کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    5 1
    هرگاه ردی از خیانت است، نام اصلاح طلبان تهوع آور می درخشد!!!!
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    0 1
    موافقم تنها راه نجات کشور اتحاد ماست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس