کالدرون

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد دیداری را با وزیر ورزش در خصوص آینده کاری گابریل کالدرون برگزار کند.

به گزارش مشرق، گابریل کالدرون که مدت ها پیش اعلام کرده بود تا پایان ماه دسامبر سال میلادی جاری به باشگاه پرسپولیس فرصت تشویه حساب قراردادش تا نیم فصل را می دهد بار دیگر نسبت به این موضوع پافشاری کرد تا مدیران پرسپولیس نگران فسخ یکطرفه قراردادش شوند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت جمعه هفته جاری را پایان مهلت او به پرسپولیس اعلام کرد تا سرخ ها را مجبور به پرداخت ۴۲۰ هزار دلار باقیمانده از اقساط اول و دوم قراردادش با پرسپولیس کند.

بیشتر بخوانید:

کالدرون: من هم در شرایط استراماچونی هستم/ ۳ شرط برای ادامه همکاری با پرسپولیس دارم

سرمربی آرژانتینی سرخپوشان ۱۲۰ هزار دلار از قسط اول قرارداد خود را قرار است تا پنجشنبه هفته جاری دریافت کند تا قسط اول را تمام و کمال دریافت کند. مبلغی که قرار بود در مهرماه به او داده شود. با این حال باشگاه پرسپولیس پولی برای پرداخت ۳۰۰ هزار دلار از قسط دوم کالدرون ندارد.

از این رو محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصمیم به دیدار با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش گرفته است تا او را در جریان این موضوع قرار دهد.

نحوه جدایی آندره استراماچونی از استقلال تهران باعث ترس مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز شده است تا آنها از سلطانی فر بخواهند تا همچون ماجرای پرداخت پول به سرمربی ایتالیایی آبی ها بودجه لازم را در اختیار پرسپولیس هم قرار دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس