کد خبر 1022874
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
اریکسن

کریستین اریکسن که زیر بار تمدید قراردادش با تاتنهام نرفت، به احتمال زیاد به زودی به یکی از دو تیم منچستریونایتد یا رئال مادرید ملحق خواهد شد.

به گزارش مشرق، کریستین اریکسن ملی‌پوش دانمارکی تیم فوتبال تاتنهام در تابستان به پایان قراردادش با این تیم انگلیسی خواهد رسید. به همین دلیل تاتنهام هم قصد دارد او را در ازای رقمی کمتر از ارزش واقعی او بفروشد تا مجبور نشود در ۶ ماه آینده او را رایگان به تیمی دیگر واگذار کند.

بیشتر بخوانید:

ساز جدایی ستاره تاتنهام پس از آمدن مورینیو

دنیل لوی، رئیس باشگاه انگلیسی اعتراف کرد که نتوانستند اریکسن را برای ماندن در تیم متقاعد کنند: صادقانه بگویم از رقابت با رقیبانمان ترسی نداریم. نقطه نظر من بسیار ساده است، برای تمدید قرارداد یک بازیکن نه تنها باید شرایط فراهم باشد، بلکه خود بازیکن هم باید این را بخواهد.

گفته می‌شود کریستین اریکسن دوست دارد به منچستریونایتد، دیگر تیم انگلیسی برود و رقمی که احتمالاً برای او پرداخت خواهد شد هم ۲۵ میلیون پوند خواهد بود. همچنین دیگر تیمی که برای خرید اریکسن شانس دارد رئال مادرید است. فلورنتینو پرس تا تابستان فرصت دارد برای زیدان یک مهاجم بخرد و البته خود زیدان اعلام کرده در لیست خریدش فقط پوگبا را دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس