کد خبر 1022861
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
استراماچونی و غلامپور

آندره آ استراماچونی پس از انتشار نامه یازده بندی اش از سوی باشگاه استقلال ، با انتشار یک استوری دست به افشاگری علیه مدیران استقلال زد.

به گزارش مشرق، آندره‌آ استراماچونی در واکنش به انتشار مفاد پیش‌قراردادش توسط باشگاه استقلال و مصاحبه‌های علی فتح‌الله‌زاده به عنوان عضو هیأت مدیره، پیامی در استوری اینستاگرامش منتشر کرد. او با گلایه از کارشکنی‌های مدیران باشگاه نوشت:

آن‌ها از روز اول برای ما مشکل درست کردند، آن‌ها من را در اولین بازی‌ام بدون مترجم رها کردند، آن‌ها هرگز پرداخت درستی به من نداشتند تا آن‌جا که با وجود هشدارهای جدی، برایم مجموعه‌ای از مشکلات بزرگ در رابطه با قوانین ایتالیا به‌وجود آوردند، آن‌ها به بازیکنان دروغ گفتند، به من دروغ گفتند، آن‌ها اجاره منزلم را تا نوامبر (آبان) پرداخت کردند در حالی که گفته بودند تا آخر پرداخت شده، آن‌ها هرگز اطلاعاتی که درباره تیم خواسته بودم را برایم آماده نکردند، آن‌ها بازیکنی که نمی‌خواستند را از کشور خارج کردند... و روز بعد بازگرداندند.

آن‌ها از فدراسیون نخواستند که بازی‌ای را به تعویق بیاندازد در حالی که به‌خاطر بازیکنان ملی این حق را داشتیم اما زمانی بازی‌هایی را عقب انداختند که برای حریفان‌مان بهتر بود و برای ما خوب نبود. آن‌ها سرخوش از این‌که مجبور به خروج از کشور شدم، خوشحال بودند، مقابل مردم می‌گفتند موافق رفتنِ من نیستند و از این موضوع بی‌خبر بودند، اما ۵ ماه بود که این را می‌دانستند! آن‌ها سعی کردند این‌طور نشان دهند که رفتم چون پیشنهاد دیگری داشتم درحالی که حقیقت نداشت، آن‌ها سعی کردند بگویند به‌خاطر پول رفته‌ام، این هم صحت نداشت.

آن‌ها بسیار عصبی و گیج شدند وقتی برخی تلاش‌های بالادستی سعی در بازگرداندن من داشتند، آن‌ها فردی را از داخل باشگاه مستعفی اعلام کردند، در حالی که هنوز در تمامی تعاملات رسمی باشگاه با وکلای من حضور دارد.
آن‌ها اعلام کردند من خانه دیگری خواسته‌ام و صحت ندارد، آن‌ها اعلام کردند من پول بیشتری خواسته‌ام و واقعیت ندارد، آن‌ها اجازه دادند وکیل من به‌خاطر رفتار متقلبانه‌شان استعفا دهد، آن‌ها هر کاری کردند و می‌کنند تا نگذارند من به آن‌جا برگردم و تلاش می‌کنند شخصیت من را نزد هواداران و مردم تخریب کنند، همچون کاری که با همکارانم و به تازگی برخی بازیکنان انجام داده‌اند.

من بارها درخواست کردم که با هم یک کنفرانس مطبوعاتی رسمی داشته باشیم تا برای مردم حقایق را توضیح دهم و آن‌ها هربار مخالفت کردند.

و حالا یکی به آن‌ها نشان دهد یک راه منطقی برای پرداخت وجود دارد و ما از تمام این مشکلات عبور می‌کنیم و آماده‌ام برای همراهی بازیکنان قبلی و بازگشت به هواداران، آن‌ها مدارک و اطلاعات جعلی منتشر کردند تا با آبروی من بازی کنند.
آن‌ها نمی‌خواستند آن‌جا باشم و نمی‌خواستند برگردم.

من نمی‌دانم مربی خوبی هستم یا نه، اما یقین دارم فرد صادقی هستم.

بیشتر بخوانید:

آقای فتح الله زاده! مراقب باش فتحعلی شاه نشوی/ استراماچونی به دنبال «ترکمانچای نوین» در ایران!

پاسخ تند باشگاه استقلال به افشاگری استراماچونی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ایرانی IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    42 5
    آخرین بند به اصطلاح افشاگری ایشان نشان می دهد که چقدر آدم دروغگو و کلاشی است: >>آنها می گفتند من برای پیشنهاد جدید و پول تیم را ترک کردم که اینها درست نبود.<< الان با توجه به ایمیلی که فرستادند هم مفاد قرارداد را تغییر داده اند و هم درخواست کل پول را کرده اند !!!!!!!! پس هم پیشنهاد جدید و هم پول خواسته اند. قضاوت با مردم
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
      6 0
      آقا ما اگه در این وضعیت اقتصادی بریز بپاش های غیر منطقی و غیر لازم را از جیب دولت و مردم نخواهیم کی را باید ببینیم آقا ما اصلا تیم دولتی نمی خواهیم چه پرسپولیس چه استقلال
  • فریبا طالبی IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    14 1
    بخداوندی خدا ما مردم راضی نیستیم حق ما و بودجه بیت المال در این فوتبال هزینه بشه . شوهر من که فوق لیسانس صنایع داره و کلی ایده کارآفرینی داره سه ساله برای چندرغاز وام علافش کردن و از سر بیکاری باید توی خیابون دست فروشی کنه ! و حقش را بدن به فوتبالیست ها ! حرومتون باشه
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    7 10
    بدون تعصب بخش عمده ای از گفته های این مربی درست میتونه باشه چرا؟چون سی ساله این نوع مدیریت کشور رو در سطح کلتن ان با همه وجود شاهد بوده ایم.
  • محمد GB ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    4 9
    کاری نداره بنزین 5 تا تک تومن گرون کنید پول این بیچاره رو بدین بنده خدا با هزار آرزو اومده مهد تمدن!!!!!!
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    8 2
    برو بابا دیگه حنای تو رنگی نداره. تو اگه غیرت داشتی و سر سوزن علاقه به استقلال وسط کار و تو این موقعیت حساس ول نمی کردی بری. مربی فقط برانکو سرور هر چی استقلالی
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    6 1
    حقه بازی داره میکنه این ایتالیایی..
    • علی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
      3 12
      سلام مردم را چی فرض کردید بخدا استرا راست میگه هوادار به هوش باش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس