اولین گردهمایی سالیانه رسپینا روز چهارشنبه 27 آذرماه در هتل اسپیناس پالاس تهران با هدف ارائه گزارش دستاوردهای رسپینا در سالیان گذشته و معرفی محصولات جدید برگزار شد. در این رویداد جمعی از مشتریان با سابقه رسپینا و همچنین برخی از معاونین و مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حضور داشتند.

این برنامه در دو بخش برگزار شد، ابتدا جناب آقای مجید محمدزاده، معاون فنی شرکت رسپینا، معرفی و تاریخچه‌ای از رسپینا و گزارشی در ارتباط با دستاوردهای رسپینا در حوزه‌ی ارائه‌ی اینترنت اختصاصی ویژه سازمان‌ها به حضار ارائه نمودند. رشد 80% تعداد مشتریان در سال گذشته، دستیابی به بیش از 5000 مشتری و ارائه پهنای باند اختصاصی در سراسر کشور از جمله نکات حائز اهمیت ارائه ایشان بود. ایشان در بخشی از گزارش خود اشاره نمودند که رسپینا با دارا بودن بیش از 460 پاپ‌سایت و 182 گیگ ظرفیت‌سازی با استفاده از لینک‌های وایرلس در حال حاضر بزرگترین ارائه‌دهنده پهنای باند اختصاصی در کشور است. در نهایت نیز ایشان سرویس جدید تشخیص حملات سایبری (در 30 ثانیه)  بر روی پهنای باند رسپینا را معرفی کردند و از دیگر خدمات جدید فنی رسپینا مانند VPLS، MPLS و SD-WAN رونمایی کردند.

در بخش دوم مراسم، نکسفون جامع‌ترین سرویس تلفن ثابت سازمانی با دو راهکار پرو و پرایم به حضور مهمانان معرفی گردید و ویژگی‌ها و مزایای متعدد این سرویس برای سازمان‌های مختلف تشریح شد. در معرفی محصول نکسفون عنوان شد که سازمان‌ها با توجه به نیاز و ویژگی‌های خود می‌توانند از راهکارهای مختلف نکسفون استفاده نمایند. همچنین سرویس نکسفون پرو به عنوان اولین تلفن سازمانی مبتنی بر ابر (Cloud) معرفی شد و مزایای متعددی  از جمله کاهش قابل توجه هزینه‌ها، عدم نیاز به تجهیزات و سرور،  دسترسی از همه نقاط کشور و جابجایی رایگان را برای آن برشمرده شد.

در انتها نیز جناب آقای محمد صادقین مدیرعامل شرکت داده‌پردازی رسپینا، از اولین و قدیمی‌ترین مشترک این شرکت (خبرگزاری فرانسه) که در طول سالیان گذشته از سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا بهره برده است تقدیر و تشکر نمود و تندیسی به‌پاس قدردانی به این سازمان اهدا شد.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس