فقر در آمریکا

وزیر مسکن و توسعه شهری آمریکا هشدار داد که بحران بی‌خانمان‌ها در کالیفرنیا به سطح هشدار رسیده است.

به گزارش مشرق، جمعیت بی‌خانمان‌ها در آمریکا در سال 2019 با رشد 2.7 درصدی افزایش داشته است.

به گزارش سی‌ان‌ان، وزارت مسکن و توسعه شهری آمریکا گزارش داد که مطالعات نشان می‌دهد که 567 هار و 715 نفر در سال 2019 در کل کشور دست کم یک شب بی خانمان بودن را تجربه کرده‌اند که افزایش 14 هزار و 885 نفری را نسبت به سال 2019 نشان می‌دهد.

در همین حال بی خانمانی میان کهنه سربازان و خانواده‌ها با کودکان در همین سال به ترتیب با کاهش 2.1 و 4.8 درصدی مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید:

بیشتری افزایش بی‌خانمان‌ها در ایالت کالیفرنیا و در ساحل غربی آمریکا روی داده است و مقامات آمریکایی دلیل آن را هزینه بالای مسکن در این مناطق عنوان کرده‌اند.

«بن کارسون» وزیر مسکن و توسعه شهری آمریکا هشدار داد: «در واقع بی خانمانی در کالیفرنیا در سطح هشدار قرار داشته و مقامات محلی و ایالتی باید فورا به این بحران رسیدگی کنند.»

در سال 2019 دست کم 21 هزار و 306 نفر به بی‌خانمان‌ها در این ایالت اضافه شده که 16.4 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

جمعیت بی خانمان‌ها در لس آنجلس در سال 2019 به حدود 60 هزار نفر افزایش یافته است این با وجود سرمایه‌گذاری در لس‌آنجلس برای مقابله با این بحران است.

مقامات آمریکایی اعلام کردد که هزاران نفر در این کشور به دلیل شرایط اقتصادی، شرایط روحی و مجازات کیفری بی خانمان شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس