کد خبر 1021960
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
علی ملکی - ترجمه قرآن

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب، گفت: تلاش مجموعه عقیدتی سیاسی نزاجا بر این است که ضمن ارتقای توان رزمی، توان معنوی افراد آن را نیز افزایش دهد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی صالحی‌نسب» با اشاره به فعالیت‌های قرآنی این نیرو، گفت: تلاش مجموعه عقیدتی سیاسی نزاجا بر این است که ضمن ارتقای توان رزمی، توان معنوی افراد را نیز افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

توصیه امیر پوردستان به دانشجویان آجا

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، با بیان اینکه همه ما سربازان مکتب اسلام هستیم، افزود: طبق رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا مبنی بر اینکه باید بیش از ۱۰ میلیون حافظ قرآنی داشته باشیم. وی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تا در نیروی زمینی ارتش تعداد قابل توجهی حافظ قرآنی را در سطح کارکنان پایور داشته باشیم و تاکنون نیز در این رابطه موفق عمل کرده‌ایم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا گفت: تاکنون با یک برنامه‌ریزی دقیق و ۱۰ ساله‌ای که انجام دادیم، روند رو به رشدی را شاهد بوده‌ایم و ما امروز در سطح نیروی زمینی بیش از شش هزار و ۵۰۰ حافظ قرآن داریم.

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب در ادامه با اشاره به تشکیل مدارس قرآنی در کوی‌های سازمانی نیروی زمینی ارتش گفت: در حوزه حفظ، قرائت، مفاهیم و تدبر و تفسیر نیز برنامه‌هایی را اجرا کرده‌ایم که با استقبال خوبی نیز از سوی خانواده‌های منتسب به ارتش مواجه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ل IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    0 0
    10 سال 6000 نفر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس