کد خبر 1021952
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
منصور ابراهیم زاده

ذوبی‌ها پس از قطع همکاری با منصوریان به دنبال سرمربی جدید خود هستند.

به گزارش مشرق، ذوب‌آهن پس از عدم کسب نتایج قابل قبول در نیم فصل نخست لیگ برتر در نهایت با سرمربی خود علیرضا منصوریان قطع همکاری کرد و حالا به دنبال مذاکره با گزینه‌های مورد نظر برای جانشینی وی است. به گفته روابط عمومی باشگاه، گزینه جدید تا روز دوشنبه معرفی خواهد شد ولی شرایط و روند مذاکرات به گونه‌ای است که شاید معرفی سرمربی چند روز بیشتر از موعد مقرر طول بکشد.

 

ذوبی‌ها پیش از این و پس از پایان هفته دهم که با منصوریان نشستی طولانی داشتند هم از چند گزینه برنامه خواسته بودند ولی با توجه به مذاکراتی که در نشست انجام شد حضور منصوریان روی نیمکت سبزپوشان 5 هفته دیگر تمدید شد تا ادامه مذاکرات به زمان حال حاضر موکول شود.

در نشست چند روز گذشته هیات مدیره باشگاه که در نهایت به قطع همکاری با منصوریان منجر شد شرایط به گونه‌ای بود که موافقان و مخالفان برکناری سرمربی بحثی طولانی مدت داشتند ولی در نهایت خود منصوریان با توجه به شرایط موجود تصمیم به رفتن گرفت و در خواست جدایی‌اش را مطرح کرد چرا که ادامه این روند در هیات مدیره باشگاه دو دستگی و اختلاف ایجاد می‌کرد و شرایط ادامه همکاری موجود نبود.

حالا ذوبی‌ها بار دیگر به سراغ گزینه‌های مورد نظر رفتند که در صدر آنها یک نام آشنا وجود دارد:

بیشتر بخوانید:

دیر نشده منصوریان را برگردانند

منصوریان اخراج نشده مشتری پیدا کرد

منصور ابراهیم‌زاده

سرمربی اسبق ذوب آهن نتایج درخشانی در این تیم کسب کرده و 3 نایب قهرمانی در لیگ برتر و یک نایب قهرمانی در رقابت‌های آسیایی و همچنین قهرمانی در جام حذفی حاصل کار او روی نیمکت سبزپوشان بوده ولی سال‌های زیادی است که دیگر عملکرد قابل دفاعی از او ندیده‌ایم و آخرین فعالیتش در فوتبال حضور در تیم لیگ یکی مس کرمان و چند بازی حضور روی نیمکت سپاهان که نتایج خوبی در آن کسب نشد، بوده است. با این حال ابراهیم‌زاده گزینه اصلی و اول ذوبی‌ها برای نیمکت این تیم است و پیشنهاد خود را به او داده و منتظر پاسخ هستند.

حضور ابراهیم‌زاده تنها تغییر نیمکت ذوبی‌ها نیست و دو چهره نام آشنای دیگر به احتمال زیاد به کادر اضافه می‌شوند. رسول کربکندی، پیشکسوت ذوب آهن قرار است به عنوان مدیرفنی به نیمکت اضافه شده و صحبت‌هایی با رجب‌زاده برای حضور به عنوان دستیار اول ابراهیم‌زاده صورت گرفته است.

اینها مشروط به پذیرفتن پیشنهاد از سوی ابراهیم‌زاده است و اگر وی حاضر به بازگشت روی نیمکت سبزپوشان نشود سراغ گزینه‌های دیگر می‌روند.

مهاجری، تارتار، کمالوند و کریمی

رضا مهاجری و مهدی تارتار دو گزینه مورد نظر ذوبی‌ها هستند که هر دو در حال حاضر در تیم‌هایشان مشغول به کار هستند. تارتار که به دلیل مشکلات مالی ساز جدایی کوک کرده بود در نهایت مطالباتش را از نفت مسجد سلیمان گرفت و فعلاً جدایی وی منتفی و گزینه‌ای نشندی به نظر می‌رسد. مهاجری هم نتوانسته بود نتایج لازم را در نساجی کسب کند و در آستانه برکناری بود که برد این هفته مقابل گل‌گهر خطر اخراج را از بیخ گوش او رد کرد تا گزینه دیگر ذوبی‌ها هم فعلاً در دسترس نباشد.

دو مربی دیگر ولی شرایط آمدن به ذوب آهن را دارند. فراز کمالوند که به تازگی از پارس جم جدا شده و بدون تیم است و فیروز کریمی که در تیم اترک خراسان شمالی فعالیت می‌کند اعلام کرده برای بازگشت به لیگ برتر بی‌میل نیست.

باید دید در نهایت ذوب آهن با کدام گزینه به توافق می‌رسد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس