کد خبر 1021718
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
قاسم حدادی فر

قاسم حدادی‌فر، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: حرف تمام بازیکنان ذوب‌آهن این است که علیرضا منصوریان دوباره برگردد، چرا که از تیمش شناخت دارد.

به گزارش مشرق، قاسم حدادی‌فر پس از شکست 3 بر یک ذوب‌آهن مقابل سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال درباره جدایی علیرضا منصوریان از این تیم گفت: باشگاه این حق را داشت که شرایطی را برای سرمربی بگذارد، اما می‌توانستند با مدیریت بهتر و قوی‌تر وضعیت تیم را بهتر کنند. ذوب‌آهن با اضافه شدن دو سه بازیکن در نیم‌فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی افزود: هنوز هم دیر نیست و مسئولان ذوب‌آهن باید منصوریان را دوباره بیاورند، چرا که ذوب‌آهن فعلی تیم خود اوست. اگر چند بازیکن به ذوب‌آهن اضافه شوند، می‌توانیم به بالای جدول برویم. امیدوارم هر کسی می‌آید، عاقبت بخیری برای تیم باشد. ما بازیکن هستیم و نمی‌توانیم پای‌مان را بیشتر از گلیم خودمان دراز کنیم. من اصلا تصمیم‌گیرنده نیستم و نه نظری داده‌ام. امیدوارم هر کسی می‌آید، بتواند تیم را جمع و جور کند.

بیشتر بخوانید:

اولین صحبت منصوریان بعد از جدایی از ذوب آهن

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا از کنار نیمکت بار فنی به بازیکنان انتقال داده می‌شد یا نه، گفت: امروز تیم ما از لحاظ روحی خوب نبود. منصوریان فضای عاطفی خوبی ایجاد کرده و نبود او امروز تأثیرگذار بود. با همه احترامی که برای مسئولان ذوب‌آهن قائلم، اما امسال دو بار شوک به ما وارد شد، نخست جدایی سعید آذری از مدیرعاملی ذوب‌آهن و دومی رفتن منصوریان. نتیجه هر جفت آن شکست برابر سایپا در هر دو بازی رفت و برگشت بود.

حدادی‌فر در خصوص اینکه آیا صحبتی با مسئولان ذوب‌آهن انجام داده است، تصریح کرد: من هیچ کاره‌ام و امروز هم با وجود اینکه چهار اخطاره بودم، کنار تیم حضور داشتم. امیدوارم تصمیم درستی گرفته شود. من نظرم را گفتم که سرمربی قبلی را بیاورند، چون از تیمش شناخت دارد. من حرف بچه‌ها را می‌زنم، نه حرف خودم. این حرف بچه‌هاست که منصوریان بازگردد. منصوریان فضای عاطفی خوبی درست کرده بود. ذوب‌آهن به غیر از بازی با پرسپولیس، در چهار دیدار گذشته خود کلین‌شیت کرد. درصد آمدن منصوریان با این شرایط کم است، اما برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    0 0
    این مدیریت ذوب آهن تا این تیم را به دسته یک نفرستد از خواب بیدار نخواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس