احد گودرزیانی - کراپ‌شده

این نویسنده دفاع مقدس سالها در کنار مرتضی سرهنگی و هدایت الله بهبودی، دوهفته نامه کمان را با در حوزه جنگ و دفاع مقدس منتشر می کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، احد گودرزیانی، پژوهشگر و نویسنده دفاع مقدس، عصر دیروز دار فانی را وداع گفت.

وی در پی بروز مشکلات قلبی به بیمارستان مراجعه کرد و پس از بهبود نسبی با نظر پزشکان مرخص شد ولی پس از ترخیص، عصر دیروز در منزلش جان به جان آفرین تسلیم کرد.

این نویسنده دفاع مقدس سالها در کنار مرتضی سرهنگی و هدایت الله بهبودی، دوهفته نامه کمان را با در حوزه جنگ و دفاع مقدس منتشر می کرد.

آخرین یادداشت مرحوم گودرزیانی برای مجله کمان

«کمان» هنوز خواننده دارد

احد گودرزیانی در سال ۱۳۴۸ در تهران متولد شد، تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته زبان و ادبیات فارسی ادامه داده و روزنامه‌نگاری را نیز در مرکز گسترش آموزش رسانه‌ها فراگرفته است. از نوزده‌سالگی به‌عنوان نویسنده و خبرنگار با روزنامه‌ها و مجلات گوناگون همکاری داشته است. وی از سال ۱۳۷۲ به‌عنوان پژوهشگر و نویسنده در حوزه هنری مشغول به کار بوده و همچنین از سال ۱۳۷۵ مدیریت داخلی دوهفته‌نامه کمان را نیز به‌عهده داشته است و علاوه بر حوزه هنری همکاریهایی را نیز با دفتر ادبیات و هنر مقاومت و انتشارات سپاه پاسداران داشته است. وی در دومین و سومین همایش تجلیل از خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس (اسفند ۷۸ و اردیبهشت ۸۰) برای آثارش در دوهفته‌نامه کمان به‌عنوان نویسنده و خبرنگار نمونه برگزیده شد.

از احد گودرزیانی کتاب های زیر به یادگار مانده است:

روزشمار ۱۵ خرداد بهار ۱۳۴۰ جلد اول

روزشمار ۱۵ خرداد ۱۳۴۰ جلد چهارم

به داد ما برسید

باغ انگور باغ سیب باغ آیینه

خرمشهر خانه رو به آفتاب

روز شمار ۱۵ خرداد - جلد دوم

روز شمار ۱۵ خرداد - جلد اول

نیمه پنهان یک اسطوره

سایت خبری تحلیلی مشرق، این ضایعه را به خانواده گودرزیانی، همسر و دختران آن مرحوم و همه دست اندرکاران ادبیات دفاع مقدس تسلیت می گوید.

مراسم تشییع مرحوم احد گودرزیانی فردا یکشنبه صبح از مقابل حوزه هنری برگزار می‌شود.

مراسم ترحیم نامبرده متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس