کد خبر 1021695
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
سرقت نمایه

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد از دستگیری ۲ سارق با ۲۰ فقره سرقت در طول یک ماه اخیر، خبر داد و گفت: متهمان از زنان جوان که در حال مکالمه تلفنی بودند، سرقت می‌کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ جهان شاه تیموری گفت: روز گذشته بیست و هفتم آذرماه مامورن انتظامی کلانتری ۱۳۲ نبرد هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری با صحنه درگیری تعدادی از شهروندان برخورد کردند و برای بررسی موضوع به صحنه درگیری نزدیک شدند.

بیشتر بخوانید:

نقشه شوم سرقت از پدر خوانده به جنایت کشید

این مقام انتظامی عنوان کرد: با حضور ماموران، ۲ فرد که سلاح سرد در دستشان بود، به طرف ماموران حمله ور که با کنترل و مدیریت صحنه درگیری، هر ۲ فرد دستگیر و خلع سلاح شدند.

وی با اشاره به اینکه خانم جوانی حدود ۳۰ ساله به واحد گشت مراجعه اعلام کرد، گفت: این فرد مدعی بود که با تلفن همراهم در حال مکالمه بودم که ترک نشین موتورسیکلت از آن پیاده و به سمتم حرکت کرد و دریک لحظه موبایلم را سرقت و سوار بر موتورسیکلت شد که با کمک خواستن از شهروندان موتورسواران که قصد متواری شدن از صحنه سرقت را داشتند تعادلشان را از دست دادند و به زمین برخورد کردند و با کمک مردم هر دو موتورسوار را دستگیر کردیم.

تیموری با بیان اینکه گوشی مالباخته در بازرسی از متهمان کشف شد، عنوان کرد: هر ۲ موبایل قاپ به کلانتری انتقال و به جرم خود اعتراف و اظهار داشتند در طول یک ماه اخیر ۲۰ فقره موبایل قاپی با همکاری یکدیگر سرقت کرده ایم.

کلانتر محله نبرد گفت: متهمان در ادامه اظهار داشتند با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت، خانم‌های جوانی که در حال مکالمه بودند، انتخاب می‌کردیم و در یک لحظه از غفلت آن‌ها استفاده و گوشی شان را سرقت و به سرعت از محل متواری می‌شدیم.

این مقام پلیسی تصریح کرد: تا کنون ۵ تن از مال باختگان شناسایی و هر ۲ متهم با دستور قضائی برای کشف سایر جرائم و شناسایی مال باختگان در اختیار ماموران کلانتری قرار دارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    2 0
    خوب که چی چیکارشون می‌کنند این مهمه بزودی آزاد وروز از نو وروزی از نو این وسط مردم رو اوسکل کردین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس