پوچتینو

رئیس باشگاه تاتنهام برکنار کردن سرمربی آرژانتینی این تیم را تصمیم سخت توصیف و پیش‌بینی کرد که او به زودی هدایت یک تیم بزرگ دیگر را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، به نقل از ESPN، دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام درباره اخراج مائوریسیو پوچتینو از مربیگری این تیم در ماه گذشته با وجود موفقیت‌هایی که این مرد آرژانتینی طی فصول گذشته برای سفیدپوشان لندن کسب کرد، گفت: اخراج پوچتینو هرگز چیزی نبود که من از صمیم قلب خواسته باشم. به شخصه، اتخاذ این تصمیم برای من بسیار سخت بود. من به او گفتم که وضعیت تیم چگونه است و او هم خودش درک کرد. وضعیت تیم به جایی رسید که چاره‌ای جز یک طلاق اجباری نبود.

بیشتر بخوانید:

 پوچتینو قربانی موفقیت شد

تاتنهام که فصل گذشته با هدایت پوچتینو نایب قهرمان اروپا شد، فصل جاری را بد آغاز کرد و تا اواسط نیمه دوم جدول هم سقوط کرد. به این ترتیب او اخراج و ژوزه مورینیو جانشین‌اش شد و از آن زمان تاتنهام در 5 بازی‌اش در لیگ برتر انگلیس 4 پیروزی کسب کرده است.

لوی افزود: پوچتینو مدت زیادی در فوتبال مشغول بوده است. او شرایط را درک می‌کند. اخراجش یک مسئله شخصی بود و من هم مطمئنم که قوی‌تر از قبل برمی‌گردد و هدایت یک تیم بزرگ دیگر را برعهده می‌گیرد. چه کسی می‌داند، شاید در آینده به تاتنهام برگشت.

تاتنهام یکشنبه در لیگ برتر در دربی لندن به مصاف چلسی می‌رود که این اولین باری است که ژوزه مورینیو در دربی لندن مقابل تیم سابقش چلسی قرار می‌گیرد. تاتنهام در صورت کسب پیروزی در این بازی، جایچلسی را در رده چهارم جدول می‌گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس