کد خبر 1021895
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
مورینیو

ژوزه مورینیو در آستانه بازی فردای تیمش تاتنهام با چلسی می‌گوید لمپارد، سرمربی این تیم را دوست دارد ولی امیدوار است او بازنده باشد.

به گزارش مشرق، تاتنهام با هدایت ژوزه مورینیو فردا در ورزشگاه خانگی این تیم به مصاف چلسی می‌رود که هدایتش بر عهده فرانک لمپارد است، کسی که در دوران حضور آقای خاص در چلسی به عنوان سرمربی بازیکن او بوده. مورینیو در آستانه این بازی می‌گوید لمپارد را دوست دارد ولی امیدوار است در مقابل او بازنده باشد.

بیشتر بخوانید:

واکنش مورینیو به تمدید قرارداد آقای معمولی

از زمانی که مورینیو در ماه گذشته میلادی جانشین مائوریسیو پوچتینو در تاتنهام شد او موفق شده اختلافش با چلسی که در رتبه چهارم جدول لیگ برتر قرار دارد را به سه امتیاز کاهش دهد و بنابراین بازی فردای دو تیم بسیار حساس بوده و در حکم نبرد برای رسیدن به جایگاه چهارمی لیگ برتر است. آخرین مصاف مورینیو و لمپارد به زمانی برمی‌گردد که لمپارد هدایت دربی کانتی را بر عهده داشت و در اولدترافورد موفق شد تیم مورینیو، منچستریونایتد را شکست داده و از جام اتحادیه  حذف کند.

مورینیو در آستانه بازی فردای در پاسخ به این سوال که آیا پیش از بازی فردا لمپارد را برای دیداری دوستانه دعوت خواهد کرد یا نه گفت:" فکر نکنم چون استادیوم ما طوری ساخته شده که دفتر ما دقیقا در محوطه‌ای است که مقر مخصوص تیم است. من تا حالا هیچ مربی‌ای را به آنجا دعوت نکرده‌ام و بعید می‌دانم این کار را با فرانک بکنم. ولی همینطور که قبلا هم گفتهام دوست دارم پیش از شروع بازی و بعد از بازی او را صمیمانه به آغوش بکشم. در این شکی نیست. فارغ از نتیجه و اینکه کدام یکی از ما خوشحال و کدام ناراحت است من با لمپارد خوش و بش صمیمانه خواهم کرد".

مورینیو در ادامه گفت:" من همیشه از لمپارد به خاطر آنچه زمانی که بازیکن بود به من داده قدردانش هستم و هیچ چیز در این تغییر بوجود نخواهد آورد. من فرانک را دوست دارم و دوست خواهم داشت. ولی امیدوارم روز یکشنبه بازنده باشد".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس