کد خبر 1021507
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
اسکوچیچ

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت که مقایسه او با سرمربی ایتالیایی استقلال کاری اشتباه است.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد گفت: فردا بازی بسیار مهم و سختی مقابل فولاد خوزستان داریم، یک دربی است و دربی‌ها معمولا حساسیت بالایی دارد. فولاد خوزستان تیم بسیار خوبی است و محکم و قوی بازی می‌کند و حریف راحت و دست و پا بسته‌ای نخواهد بود. امیدوارم بازیکنانم در باد بردهای گذشته نخوابند و برای بازی فردا مغرور نشوند.

بیشتر بخوانید:

دریس: امیدوارم اسکوچیچ نرود

وی ادامه داد: بازیکنان ما آنقدر درک دارند و می‌دانند که اگر بخواهیم در بالای جدول قرار بگیریم هر بازی برای ما مهم است و باید برای هر بازی بجنگیم. فرق دارد با اینکه در پایین جدول هستید و یک بازی را می‌برید یا می‌بازید. وقتی در بالای جدول هستید این خواسته را دارند و همیشه باید خوب بازی کنید و بازی‌هایتان را ببرید. خیلی هم سخت است همیشه در بالای جدول ماندن و همیشه از خودم سوال می‌کنم که آیا آنقدر کیفیت داریم که در بالای جدول بتوانیم در مدت زمان زیادی بمانیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان ما همه آماده هستند، فقط محمد اهل شاخه مصدوم است. توقع من از هواداران این است که مثل همیشه به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند. واقعا برای ما وجود هواداران در بازی فردا بسیار بسیار بااهمیت خواهد بود.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که موفق به متقاعد کردن بازیکنی برای حضور در صنعت نفت شده است؟ تصریح کرد: دو روز پیش ما یک جلسه خیلی خوب با منطقه آزاد اروند داشتیم و در واقع این توقع و انتظار می‌رود که باشگاه مشکلاتی که درون تیم وجود دارد را به زودی حل کند. باید دید که چه اتفاقی می‌افتد ولی فکر می‌کنم که به تیم کمک خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که الان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فکر می‌کند، یا برای این موضوع زود است گفت: زود است که به حضور در آسیا فکر کنیم. با بازی به بازی کارمان را انجام می‌دهیم. نمی‌دانیم می‌توانیم در 5 روز آینده می‌توانیم جوراب بخریم و این کار در توان مالی‌مان هست یا نه؟ فکر می‌کنم که باید به بقیه تیم‌ها احترام بگذاریم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم تا به اهدافمان برسیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه ممکن است او هم به خاطر مشکلات مالی مانند استراماچونی تیمش را ترک کند، گفت: قطعا روزی من از اینجا خواهم رفت ولی الان هستم، استراماچونی ایتالیایی است و من اهل کرواسی و با سن و دیدگاه‌های مختلف هستیم. او مسئول کارهای خودش هست و من هم تفکر خودم را برای آینده‌ام دارم و مقایسه ما اشتباه است. من هم اینجا مهم نیستم و آنچه برای ما و باشگاه اهمیت دارد بازیکنان هستند. اگر من هم نباشم نفر بعدی می‌آید و کار را انجام می‌دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس