کد خبر 1021964
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
سعید آذری

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد که علاقه‌ای به جذب بازیکن از تیم‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال ندارد.

به گزارش مشرق، سعید آذری در خصوص عملکرد و برنامه باشگاه فولاد برای حضور در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی اظهار داشت: فکر می‌کنم حداقل سه بازیکن جذب کنیم. نکونام فهرست ورودی و خروجی خود را داده که به صورت «سکرت» است، اما حداقل سه بازیکن می‌گیریم که اکثراً داخلی هستند.

وی درباره اینکه آیا از عملکرد فولاد در نیم فصل رضایت دارد: گفت فکر می‌کنم در مجموع خوب بودیم و از عملکرد تیم‌مان رضایت دارم.

بیشتر بخوانید:

نیم‌فصل دوم یک تیم گردن‌کلفت می‌بندیم

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص اینکه در صفحه مجازی‌اش صحبت‌ها و اظهار نظر‌هایی در خصوص باشگاه ذوب‌آهن می‌کند خاطرنشان کرد: باید یکبار دیگر به هواداران بگویم که تمام تمرکز من روی فولاد است، اما اگر گاهی در صفحه مجازی چیزی می‌نویسم به خاطر برخی اظهارنظر‌های مغرضانه است که می‌خواهند گذشته من را زیر سوال ببرند، اما هواداران فولاد مطمئن باشند که تمرکز من روی فولاد است.

آذری در پاسخ به این سوال که آیا در فصل نقل‌وانتقالات از تیم‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال هم بازیکن می‌گیرد گفت: همه تلاشم این است تا از پرسپولیس و استقلال بازیکن نگیریم، چون معتقدم بازیکنان این تیم وقتی به یک تیم شهرستانی می‌آیند زمان می‌برد تا خودشان را با شرایط وفق بدهند، اما اگر نکونام دستور بدهد همه کاری انجام می‌دهم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنی به پرسپولیس و استقلال می‌فروشد یا خیر تاکید کرد: اگر پول نقد داشته باشند چرا که نه، بازیکن هم به آنها می‌فروشیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس