کد خبر 1020842
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
محمد دریس

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: با جدایی دراگان اسکوچیچ ضربه می‌خوریم و امیدوارم مشکلات مالی ما هرچه زودتر برطرف شود.

به گزارش مشرق، محمد دریس در ارتباط با شرایط فعلی صنعت‌نفت و نتایج خوب این تیم در نیم‌فصل اول گفت: امسال تیم یکدستی داریم و همه بازیکنان همدل هستند تا بهترین نتایج را بگیریم. تا الآن هم خیلی خوب نتیجه گرفته‌ایم ولی شرایط مالی باشگاه خوب نیست و این موضوع ممکن است به تیم آسیب بزند. 

بیشتر بخوانید:

اسکوچیچ هم راه استراماچونی را می رود+عکس

وی در ارتباط با صحبت‌های اسکوچیچ و اینکه سرمربی صنعت‌نفت مسئولان این باشگاه را تهدید به جدایی کرده است، عنوان کرد: بازیکنان مشکل مالی دارند و این وضعیت اصلاً برای ما خوب نیست، اگر اسکوچیچ برود ضربه می‌خوریم و امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. با ادامه این شرایط شاید برخی بازیکنان هم تصمیم به جدایی بگیرند. واقعاً حیف است که صنعت‌نفت با این نتایج خوب به‌دلیل مشکلات مالی به‌هم بریزد.

دریس افزود: متأسفانه هیچ‌کس در آبادان به‌فکر صنعت‌نفت نیست و از مسئولان توقع داریم به‌فکر حل مشکلات این تیم باشند. مردم آبادان فقط آرزو دارند که تیمشان را در بهترین شرایط ببینند و با صنعت‌نفت زندگی می‌کنند. امیدوارم مشکلات تیم ما برطرف شود تا بازیکنان هم فقط روی فوتبال تمرکز داشته باشند.

دروازه‌بان صنعت نفت در خصوص بازی با فولاد در هفته شانزدهم گفت: دربی آبادان و اهواز همیشه جذاب است. در خانه بازی می‌کنیم و هدفی جز برد نداریم، بازی رفت را در اهواز بردیم و امیدوارم در این بازی هم سه امتیاز را بگیریم تا موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس