کد خبر 1021416
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
حمید استیلی

حمید استیلی اعلام کرد که با دستور تاج بعد از هفته شانزدهم بازیکنانش را به جمع می‌کند و راهی اردوی قطر می‌شود اما این اتفاق بدون موافقت باشگاه‌ها امکان‌پذیر است؟

به گزارش مشرق، تیم ملی امید برای جبران عقب‌افتادگی خود در مسیر آماده‌سازی برای انتخابی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن، قصد برگزاری اردویی خارج از برنامه ابتدایی مسابقات لیگ برتر و روزهای ملی موسوم به فیفا دی را دارد که در این صورت نیازمند موافقت باشگاه‌ها با در اختیار گذاشتن بازیکنان آماده و تاثیرگذار خود در تیم ملی هستند.

بیشتر بخوانید:

تمرین امیدها با ١٢ بازیکن و بدون دروازه‌بان

بازیکنان تیم ملی امید در این فصل به اوج پختگی خود رسیدند و  تعدادی از آنان از جمله امید نورافکن، محمد محبی، مهدی قائدی، معراج اسماعیلی و ... جزو بازیکنان تاثیرگذار تیم‌های‌شان هستند و به همین دلیل باشگاه‌ها روی آن‌ها حساب کرده‌اند اما حمید استیلی نیز برای موفقیت تیمش نیازمند هماهنگی این بازیکنان در اردوهای ملی است که با برنامه قبلی میسر نخواهد شد. به همین دلیل او اردویی یک هفته‌ای برای تیمش در قطر در نظر گرفته و حاضر نیست با غیبت بازیکنانش به این اردو برود.

سرمربی تیم امید: جمعه با همه بازیکنانم به قطر می‌رویم!

حمید استلی برای برگزاری این اردو خواهان لغو دیدار استقلال و سپاهان در جام حذفی شده است اما برخلاف سپاهان، استقلال چنین خواسته‌ای را قبول ندارد چرا که در صورت قبولی این خواسته، این تیم باید در بهمن‌ها بازی‌های فشرده‌ای را با توجه به حضور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار کند.

با این حال استیلی کماکان برای لغو این اردو مصر است. او امروز در مصاحبه‌ای گفت: طی صحبت‌هایی که با رییس فدراسیون داشته‌ایم، قرار شده که بعد از هفته شانزدهم بازیکنان را جمع کنیم و به اردوی قطر برویم. یعنی جمعه ساعت ۱۰ و نیم شب ما پرواز خواهیم کرد. فقط بازیکنان فولاد خوزستان، نساجی مازندران و شهر خودرو کمی دیرتر از ما به قطر می‌رسند.

بردن بازیکنان به اردوی قطر با توجه به این که هنوز لیگ برتر تعطیل نشده و مسابقات جام حذفی نیز در پیش‌رو است، نیازمند توافق با باشگاه‌ها است اما تاکنون توافقی حاصل نشده و در صورتی که این کار انجا شود، استیلی به باشگاه‌ها اعلام جنگ خواهد کرد.

او در این باره گفته است: ما از سازمان لیگ خواسته‌ایم که فقط بازی سپاهان و استقلال را لغو کنند، چون این بازی بحث یک جام است. من مربی هستم و درک می‌کنم. ما از سازمان لیگ خواسته‌ایم که بازی را عقب بیاندازند ولی اگر عقب نینداختند، ما مجبور هستیم که بازیکنان را ببریم.

طرح چنین موضوعی در شرایطی که روز گذشته امیر قلعه‌نویی گفته می‌تواند طبق قانون فیفا بازیکنانش را به تیم ملی ندهد، یک وضعیت خطرناک برای تیم ملی و باشگاه‌ها محسوب شود که آتش اختلافات را افروخته‌تر می‌کند.

باید دید فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ چه توافقی را با تیم ملی امید و باشگاه‌ها انجام خواهند داد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس