کد خبر 1021448
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
مهاجری

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: با توجه به شرایط جدول یک بازی شش امتیازی یا حتی فراتر از شش امتیاز پیش‌رو داریم.

به گزارش مشرق، رضا مهاجری در نشست خبری قبل از بازی با گل‌گهر سیرجان گفت: گل‌گهر از کادرفنی خوبی برخوردار است و بازی سختی داریم. جلالی از مربیان خوش نام فوتبال ایران است. سعی کردیم این تیم را آنالیز و تمرینات خوبی برگزار کنیم. امیدوارم با تمرینات خوبی که انجام دادیم پیروزی خوبی را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید:

نامه اعتراضی باشگاه نساجی به بهاروند + عکس

وی عنوان کرد: گل‌گهر با بدشانسی نتوانسته تا امروز پیروزی کسب کند. امیدوارم بچه‌ها فردا از انگیزه لازم برخوردار باشند و بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی به جای مصدومان ما داشته باشند. هواداران ما در فوتبال ایران بی‌نظیر  هستند و افتخار می‌کنم در این فضا کار می‌کنم. فردا باید تمام سعی و تلاش خود را انجام دهیم و در کنار فوتبال زیبا از سد تیم خوب گل‌گهر نیز عبور کنیم که از لحاظ شرایط جدول برای ما مهم خواهد بود. با احترام به تیم خوب گل‌گهر چاره‌ای جز بردن بازی فردا نداریم که با توجه به شرایط جدول یک بازی شش امتیازی یا حتی فراتر از شش امتیاز است.

مهاجری در خصوص وضعیت مالکیت باشگاه نساجی مازندران گفت: باید از صنیعی‌فر به خاطر زحماتی که برای این باشگاه کشید تشکر کنم. مردم قائمشهر نشان دادند خوش استقبال و بد بدرقه‌ نیستند و این خیلی ارزشمند است. به رغم 35 سال حضور در فوتبال، درس‌های زیادی از مردم این شهر می‌گیرم. صنیعی‌فر زمانی که آمد نساجی شرایط خوبی نداشت و در لیگ یک حضور داشت. با حمایت‌هایی که انجام شد  تیم به لیگ برتر صعود کرد و در کنار آن حدادیان به این مجموعه اضافه شد. دو مالکی که در شرایط سخت اقتصادی و همه مشکلات تا امروز پای کار ایستادند و خودشان نیز به این نتیجه رسیدند که یکی از دو بزرگوار سهام را به یک نفر دیگر واگذار کنند. این اتفاق شب گذشته افتاد و صنیعی‌فر سهام خود را به حدادیان واگذار کرد. برای حدادیان آرزوی موفقیت می‌کنم و آرزوی توفقی برای صنیعی‌فر دارم. در مدتی که اینجا بودم زحمات صنیعی‌فر را فراموش نخواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی تاکید کرد: در حال حاضر اقتصاد خیلی در شرایط بازیکن تاثیرگذار است و سال‌های عمر فوتبال یک بازیکنان محدود است. بچه‌ها تا امروز با تمام وجود ایستادند و کار کردند. در قرارداد بازیکنان با توجه به شرایط آن روزهای باشگاه و تایید مدیریت وقت باشگاه بندهایی وجود دارد. بچه‌های نساجی، شهر و باشگاه را دوست دارند و علاقمند به ماندن در این تیم هستند. امیدوارم در روزهای آینده مدیریت باشگاه جلساتی با بازیکنان داشته باشند تا مشکلات مرتفع شوند. به شما قول می‌دهم همانگونه که تا امروز با تمام وجود بچه‌ها بازی کردند در دو بازی آینده نیز اینگونه بازی خواهند کرد و تمام فکر و ذکر آنها به این بازی‌ها خواهد بود. حدادیان توان حل مشکلات را دارد و امیدوارم با تقویت تیم در نیم فصل دوم تیم بهتری را روانه مسابقات کنیم.

مهاجری در خصوص اینکه با حل شدن مشکلات در نیم فصل دوم شاهد تحقق اهداف این باشگاه خواهیم بود، گفت: باید با حدادیان بنشینیم و صحبت کنیم. در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی فردا است که خیلی برای ما می‌تواند ارزشمند باشد. بعد از بازی فردا قطعا جلساتی خواهیم داشت و در این جلسات در خصوص برنامه نیم فصل دومف تقویت تیم و حفظ بازیکنان صحبت خواهیم کرد. اگر مردم تا امروز پای ما ایستادند به خاطر این است که این مجموعه تمام وجود خود را در زمین می‌گذارد و بدون اغراق فوتبال خوبی را انجام می‌دهد. ما شاید در میان سه تیمی باشیم که فوتبال خوبی را به لحاظ آمار، خلق موقعیت و عدم موقعیت به تیم حریف انجام می‌دهد و اگر بدشانسی از بین برود و چند بازیکن به تیم اضافه کنیم نساجی بهتری را در نیم فصل دوم خواهیم دید.

وی در خصوص تصمیم صنیعی‌فر برای تمرین تیم در تهران گفت: به نیت تمرین در قائمشهر کار را شروع کردیم اما هر روز در یک جا تمرین کردیم و شرایط مساعدی نداشتیم. در حال حاضر تنها شرایط میزبانی ما تماشاگران است و در تهران تمرین می‌کنیم. اگر می‌خواهیم در قائمشهر تمرین کنیم باید زیرساختارها فراهم شود و برای ما نیز لذت بخش خواهد بود در شهری تمرین کنیم که مردم عاشقانه فوتبال را دوست دارند.

سرمربی تیم نساجی قائمشهر در خصوص وضعیت بازیکنان مصدوم و محروم این تیم گفت: چند مصدوم داریم، اما هیچ وقت اهل گله و شکایت نیستم و به داشته‌های خود فکر می‌کنم. میلاد سرلک، رضا علیاری، حسن جعفری و علی شجاعی را در اختیار نداریم، اما داشته‌های خوبی داریم. مقابل پدیده با چند غایب فوتبال خوبی را بازی کردیم و فردا نیز امیدوارم با انرژی خوب از مردم نتیجه لازم را کسب کنیم.

مهاجری در خصوص نیازهای این تیم به جذب بازیکنان گفت: در یکسری پست‌ها کمبود بازیکن داریم. در پست مدافع وسط تنها دو بازیکن داریم و رضا علیاری مصدوم است و نیاز به تقویت داریم. حامد شیری و مجتبی بیژن فراتر از تصور ما کار کردند و با وجود انتقاداتی که به سن آنها می‌شد خیلی بهتر از جوانان و بدون آسیب دیدگی و محرومیت کار کردند. در پست‌هایی که بازیکنان کم داریم تیم را تقویت خواهیم کرد و به تک‌تک بازیکنان خود نیاز یداریم و با تمام وجود تلاش می‌کنیم آنها را حفظ کنیم. به 4 یا 5 بازیکن نیاز داریم. برای نیما میرزا زاد نیز که در تمرین دچار شکستگی گونه شد آرزوی سلامت می‌کنم و جای او کنار ما خالی است. امیدوارم آینده دروازه‌بانی ما هر چه زودتر شرایط حضور در تمرینات را پیدا کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس