کد خبر 1021207
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
گریزمان

در اکثر مواقع بازیکنان بزرگی که بارسا در تابستان به خدمت گرفته، توانسته اند در اولین ال کلاسیکوی خود گلزنی کنند.

به گزارش مشرق، امشب در نوکمپ رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم در شرایط برابر و در بهترین فرم به این بازی رسیده اند و باید دید نتیجه نهایی چه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

گریزمان: ال‌کلاسیکو نماد فوتبال اسپانیاست

اگر مشکل مصدومیت رخ ندهد، آنتوان گریزمان به احتمال فراوان امشب در ترکیب بارسا و کنار مسی و سوارز مقابل رئال به میدان خواهد رفت. ستاره فرانسوی شروع خوبی در بارسا نداشت ولی در بازی های اخیر برابر مایورکا، دورتموند و سوسیداد با زدن سه گل نشان داده است که رفته رفته به فرم سابق خود در اتلتیکو نزدیک می شود. گریزمان بارها دربی مادرید را تجربه کرده و در آنها به رئال گلزنی نیز کرده اما باید دید امشب در اولین ال کلاسیکوی خود چه نمایشی خواهد داشت.

نگاهی به ال کلاسیکو های گذشته نشان می دهد که بسیاری از خریدهای بزرگ بارسا در اولین ال کلاسیکوی خود توانسته اند به رئال گل بزنند.

یوهان کرویف در فصل 74-1973 در بازی برگشت برابر رئال که در برنابئو برگزار می شد، یکی از 5 گل بارسا را به ثمر رساند. او در ال کلاسیکوی رفت نتوانست بارسا را همراهی کند.

روماریو در فصل 94-1993 در اولین ال کلاسیکوی خود توانست برابر رئال هت تریک کند و نقش اول را در پیروزی 5-0 بارسا داشت. سامی اتوئو در اولین ال کلاسیکوی خود در فصل 05-2004 توانست دروازه رئال را باز کند. زلاتان در فصل 10-2009، داوید ویا در برتری 5-0 سال 2010 بارسا و الکسیس سانچس و سسک فابرگاس در اولین ال کلاسیکوی خود(12-2011) نیز توانستند گلزنی کنند. همچنین شرایط برای نیمار نیز مشابه است. او در فصل 14-2013 در برتری 2-1 بارسا بر رئال موفق به گلزنی شد. آن بازی اولین ال کلاسیکوی ستاره برزیلی بود.

لوئیس سوارز و گری لینه کر اما در اولین ال کلاسیکوی خود موفق به گلزنی نشدند ولی در اولین ال کلاسیکوی خود در نوکمپ توانستند دروازه رئال را باز کنند. سوارز بازی برگشت فصل 15-2014 گل دوم بارسا را زد و لینه کر در 31 ژانویه 1987 در نوکمپ برابر رئال هت تریک کرد(برتری 3-2 بارسا).

باید دید امشب گریزمان نیز قدم در راه کرویف، اتوئو، زلاتان، نیمار و ... خواهد گذاشت؟

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس