کد خبر 1021179
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
محمد بنا

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان تاثیری در انتخاب کشتی‌گیران تیم ملی ندارد.

به گزارش مشرق، محمد بنا اظهار داشت: در ابتدا از اینکه برای این مسابقات به بجنورد آمده بودم راضی نبودم و علت این موضوع عدم حضور تیم‌های صاحب‌نام است. البته میزبانی استان خراسان شمالی بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید:

نماینده ایران فینالیست کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان شد

وی افزود: با دیدن کشتی‌های صبح امروز نظرم در مورد مسابقات عوض و سطح رقابت‌ها را بسیار خوب دیدم. کشتی‌گیران تیم‌های ایرانی علی‌رغم عدم انجام تمرینات لازم ولی رقابت خوبی داشتند و کشتی‌های صبح لذت بردم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: بعد از این مسابقات اردویی نداریم و تا 4 بهمن که مسابقات جام تختی است برنامه‌ای نداریم. بعد از جام تختی در مسابقات آسیایی که رنکینگ است، شرکت خواهیم کرد.

بنا درباره مسابقات گزینشی المپیک هم تصریح کرد: نخستین‌مرحله مسابقات گزینشی المپیک در فروردین ماه است و بعد از آن در اردیبهشت‌ برای گزینشی دوم شرکت می‌کنیم. تلاش می‌کنیم در گزینشی اول همه سه سهمیه را کسب کنیم.

وی تاکید کرد: 8 مرحله اردویی برای المپیک داریم و تا مرداد 8 اردو و رقابت را برگزار می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مسابقات بجنورد تاثیری در انتخاب بازیکنان تیم ملی ندارد چرا که انتخابی اصلی، رقابت‌های جام تختی است و قبل از آن در یک سری رقابت‌های دیگر، انتخاب‌ها انجام شده است. این رقابت‌ها به لحاظ کسب درآمد برای کشتی‌گیران و تامین معاش آنان در ادامه اردوها خوب است. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس