کد خبر 1020830
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
محمد بنا

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه بهتر است علی‌نژاد به وظایف خود بپردازد، گفت: او بگذارد مهر حکم سرپرستی‌اش خشک شود بعد راجب مسائل صحبت کند.

به گزارش مشرق، محمد بنا در واکنش به اظهار نظر مهدی علی نژاد سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش مبنی بر اینکه"محمد بنا در چارچوب خودش حرکت کند" اظهار کرد: اولا به آقای علی نژاد نصیحت می کنم بگذارد مهر حکم سرپرستی اش خشک شود بعد راجب این مسائل حرف بزند. در ضمن من یکی مربی ام و از حق و حقوق مربیان ایرانی دفاع کردم و از چارچوب خودم خارج نشدم.

بیشتر بخوانید:

علی‌نژاد: بنا در چارچوب خودش صحبت کند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: من به عنوان یک شهروند این حق را دارم که در صفحه شخصی ام هر مطلبی که دوست دارم بنویسم و اگر حرف غیرقانونی بزنم قانون است که باید درباره من تصمیم بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: من نمی دانم ایشان هنوز نیامده و مهر سرپرستی اش خشک نشده چه بحثی راجب من دارد؟ بهتر است ایشان به وظایف خودش بپردازد.

به گزارش ایسنا، پس از کش و قوس های مربوط به قهر آندره ا استراماچونی سرمربی استقلال و تلاش های وزارت ورزش برای بازگرداندن وی به ایران که تاکنون نافرجام بوده است، محمد بنا با انتشار پستی نسبت به مواضع مسئولان وزارت ورزش و بی توجهی آن ها به رشته های دیگر در فاصله ۷ ماه مانده به المپیک انتقاد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    24 5
    درود برشرف جناب بنا مربی ارزشمند تیم ملی
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
      0 0
      اظهارات یک لنگی
  • mohammad IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    16 6
    دمت گرم آقای بنا، خوب جوابش رو دادی. حرف حق برای بعضی دوستان تلخه.
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    0 2
    خدایی پشیمون شدم به این دولت رای دادم... یه دولت و یه مجلس افتادند دنبال کارهای باشگاه استقلال
  • ایرانیم IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    0 0
    باسلام‌همانطورکه‌استادبنا گفتند‌بهتر‌است‌ایشان‌اول مهرش‌خشک‌شود‌بعداپس ازکسب‌اجازه‌درخصوص‌اقای بنا‌صحبت‌کند‌کسی‌که‌کشتی مارا‌درجهان‌مطرح‌کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس