کد خبر 1023216
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
حمید باوفا

سرمربی پیشین تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: وزارت امور خارجه دنبال کار مربی خارجی فوتبال است و کاش کمی هم پیگیری شود که ما به دلیل حضور در اردوی تیم ملی از محل کارمان اخراج نشویم.

به گزارش مشرق، حمید باوفا در مورد همکاری‌اش با تیم گهرزمین سیرجان در مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های جهان اظهار داشت: در این تیم هیچ سِمت اجرایی نداشتم و صرفا به خاطر دوستی ام با مدیر این تیم، به سیرجانی ها کمک کردم.

وی در مورد عنوان چهارمی این تیم در رقابت های بجنورد تاکید کرد: دوستان در فدراسیون به 4 کشتی گیر تیم سیرجان لایسِنس ندادند و عملا ما در سه وزن خالی بودیم که حتی اگر یکی از کشتی گیران ما از جمع این چهار نفر لایسنس داشتند، فینالیست می شدیم.

بیشتر بخوانید:

گرایی: حرفم را روی تشک می‌زنم

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در خصوص سطح کیفی این رقابت ها خاطرنشان کرد: مسابقات سطح خیلی پایینی داشت و رقابت فقط بین داخلی ها بود. چنین رقابتی صرفا به لحاظ مالی به کشتی گیران سود رساند و نمی شود نگاه فنی به آن داشت. اگر قرار باشد سال آینده هم مسابقات باشگاه های جهان به همین شکل پیش برود، اصلا جالب نیست. باید حتما فکر و تدبیر کرد تا اتحادیه جهانی نیز به ما کمک کند و بتوانیم تیم های خوب خارجی را در این پیکارها ببینیم و کشتی گیران مان محک خوبی بخورند.

باوفا در پاسخ به این سوال که آیا مشکل اخراجش از شرکت نفت به دلیل همراهی تیم ملی جوانان برطرف شده است، گفت: هنوز که نه، خبری نشده و همچنان من و مصطفی علیزاده و چند تن دیگر از بچه ها دچار این مشکل هستیم. مربی خارجی برای فوتبال آورده اند، تعهد مالی داده اند و طبیعتا هم باید پولش را بدهند، برای تیم های باشگاهی فوتبال هزینه میلیاردی می کنند که نوش جان شان، فوتبال در دنیا یک صنعت شده و همه آن را دنبال می کنند اما وزارت ورزش که این همه از فوتبال حمایت می کند اگر از ملی پوشان و کادرفنی کشتی حمایت مالی نمی کند، لااقل تدبیری بیندیشد که بچه هایی که از محل خدمتی خود به تیم ملی مامور شده اند، با مشکل اخراج مواجه نشوند.

وی افزود: از وزارت امور خارجه تا سفارتخانه ها دنبال کار مربی خارجی فوتبال هستند، کاش لااقل به ما هم کمی توجه و کارمان پیگیری شود که در محل خدمتی خود دچار چنین مشکلاتی نشویم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس