کد خبر 1021069
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
کامران منزوی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:تمام اراده باشگاه استقلال این است که استراماچونی با توجه به زحماتی که کشیده در کنار تیم باشد.

به گزارش مشرق، کامران منزوی در گفت‌و‌گو با برنامه سلام، صبح بخیر شبکه سوم در خصوص اینکه ایا استراماچونی به تهران بر می‌گردد یا خیر اظهار داشت:هر دو طرف می خواهند با هم همکاری کنند و اینکه یک طرف بخواهد و طرف دیگر نخواهد نیست. آقای استراماچونی دنبال این نیست که پولش را بگیرد و نیاید. چون بدهی که باشگاه استقلال به او دارد امروز پرداخت نشود دو روز دیگر به هر حال پرداخت می شود.


وی افزود: تمام اراده باشگاه استقلال این است که با توجه به زحماتی که او کشیده و تیم را به اینجا رسیده و باعث شادی هواداران شده است در کنار تیم باشد. 


عضو هیات مدیره استقلال ادامه داد: بگذارید مسائل را خلاصه توضیح بدهم. مشکل از جایی شروع شده که ما دیگر پول را از طریق سوم شخص نمی توانیم به حساب استراماچونی واریز کنیم. این موضوع صراحتا در ایمیل ارسالی وی آمده است وگرنه ما می توانستیم از طریق صرافی‌های اطراف، وجه را به حساب این مربی بریزیم اما با توجه به مسائل پیش آمده 2 حواله ای که در 23 و 26 نوامبر زدیم، عملا این راه بسته شده است.


وی اضافه کرد: بهترین راه این بود که از طریق یکی از حساب ها از کشورهای همسایه اقدام کنیم که این هم برایش مقدور نبوده است. راهی که 2 وزارتخانه امورخارجه و ورزش باشگاه استقلال تمام وقتشان را گذاشتند، انتقال وجه از طریق سفارت ایران در ترکیه به سفارت ایران به بانک سپه و در نهایت به استراماچونی است. 

بیشتر بخوانید:

خدشه‌دار شدن وجهه ایران؛ «تدبیر» مشترک وزارت ورزش و استقلال


منزوی در پاسخ به اینکه آیا استراماچونی به استقلال برمی‌گردد یا خیر تاکید کرد: تمام تلاشمان را می کنیم. درباره وجهی که آنجا آماده شده استراماچونی اعلام کرده موانع قانونی ایجاد شده  است. ما دنبال این هستیم که ببینیم چه مانعی ایجاد شده که ایشان چک را دریافت نکنند. اگر این چک را دریافت کند عملا این چک در حساب او است.


وی تصریح کرد: ما داریم این موضوع را بررسی می کنیم و 10 روز است که بلاتکلیف هستیم اما احساس هواداران و تلاشی که شده آنقدر ارزش دارد که دستور اکید آقای وزیر این بود که با این مربی ادامه بدهید، حتی با توجه به این موضوع که انتقاد کارشناسان که دو وزارتخانه و یک باشگاه کارشان را زمین گذاشته اند و دنبال برگرداندن استراماچونی هستند.


این عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استراماچونی به تهران بر می‌گردد گفت: از جانب باشگاه استقلال اراده بر حضور ایشان است و تمام موانع را رفع کرده ایم. ما اختیارات، مسئولیت ها و توانایی داریم و تا جایی که توانمان اجازه بدهد و بتوانیم با قوانین کنار بیاییم این کار را انجام می دهیم.


وی یادآور شد: این مسئله باید جا بیفتد، چون دیشب شایعه شده بود ما در خارج از تهران گزینه های ایرانی را بررسی می کنیم. من برای تمام گزینه های ایرانی احترام قائلم اما هنوز سرمربی ما آقای استراماچونی است و تمام تلاشمان این است که ایشان برگردد.


منزوی افزود: امروز هم مشغول بررسی راهکار جدید هستیم، با توجه به اختلاف ساعت در اولین فرصت  با آنجا تماس برقرار می کنیم تا ببینیم راهکار جدیدمان جواب می دهد یا نه. از آقای استراماچونی هم چون می‌‌دانم مصاحبه های داخل کشور را رصد می کند خواهش می کنم به احساسات هواداران و به خاطر تلاش 7، 8 ماهه که ما در همین مدت هم از طریق شخص سوم پول واریز کردیم برگردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس