کد خبر 1021067
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
خوش خبر و غفور

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: پشت خط زن مصدوم تیم ملی خودش ترجیح داد برای درمان مصدومیتش به ایران بیاید.

به گزارش مشرق، امیر خوش‌خبر در مورد مصدومیت امیر غفور و غیبت وی در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: ما در این مدت همیشه با غفور در تماس بودیم. اتفاقی که برای او پیش آمده مربوط به پیش از رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان است. بررسی‌ها و آزمایش‌های مختلفی روی وی انجام شده و مشخص شد که غفور به 4 تا 6 هفته استراحت مطلق نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

شوک به تیم ملی والیبال ایران

وی ادامه داد: با شرایطی که وجود دارد وی قطعاً نمی‌تواند تیم ملی را در رقابت‌های انتخابی المپیک همراهی کند. غفور به زودی به ایران می‌آید تا مراحل درمانش را زیر نظر افروزی ادامه دهد. 

سرپرست تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که چه نیازی است که غفور برای استراحت به ایران بیاید و چرا مراحل درمانی‌اش را در ایتالیا دنبال نمی‌کند، تصریح کرد: ترجیح امیر این است که به ایران بیاید. ضمن اینکه در این مدت به دلیل فرا رسیدن کریسمس مسابقات تیم باشگاهی وی هم تعطیل است. این می‌تواند بهترین فرصت برای غفور باشد تا به ایران بیاید.

خوش‌خبر درباره جایگزین احتمالی امیر غفور، گفت: امروز جلسه‌ای با کادر فنی برگزار خواهد شد تا در این مورد تصمیم‌گیری شود. ما بازیکنان خوبی در پست پشت‌خط زن داریم و می‌توانیم از حضور آنها استفاده کنیم. غفور قطعاً مهره ارزشمندی محسوب می‌شود، اما ما باید به فکر جای خالی وی باشیم. بازگشت شهرام محمودی و دعوت از وی یکی از گزینه‌های مورد بررسی ما خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس