کد خبر 1020894
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
تعطیل نمایه

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۸ را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش مشرق، با بارش برف و باران در برخی از شهرها، افزایش آلودگی هوا و همچنین شیوع آنفولانزا در کشور شاهد تعطیلی مدارس خواهیم بود و مشرق اخبار لحظه ای آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۸ را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

بیشتر بخوانید:

سهم تعطیلی مدارس بر کاهش آلودگی چقدر است؟

امسال دانش‌آموزان چقدر درس خواندند؟ +جدول

یک خبر تعطیلی هم نمی‌توانند درست اعلام کنند!

فردا تمام مراکز آموزشی همدان تعطیل شد

به دلیل برودت هوا و لغزندگی فردا معابر تمام مراکز آموزشی استان همدان اعم از مدارس و دانشگاه‌ها به استثناء اینترن‌ها، رزیدنت‌ها، دستیاران پزشکی و مراکز آموزشی و درمانی تعطیل شد.

 بنا به اعلام اداره کل مدیریت بحران استان همدان به دلیل بارش برف و برودت هوا و همچنین لغزندگی معابر تمام مراکز آموزشی در سطح استان اعم از مدارس و دانشگاه‌ها به استثناء اینترن‌ها، رزیدنت‌ها، دستیاران پزشکی و مراکز آموزشی و درمانی در روز چهارشنبه مورخ ۲۷ آذرماه ۱۳۹۸ تعطیل اعلام می‌شود.

همچنین تمام مراکز اداری به استثناء مراکز امدادی و خدماتی در سطح استان فردا چهارشنبه ۲۷ آذرماه با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

مدارس شهرهای اهواز و کارون تعطیل شد

مدارس نوبت صبح و عصر در اهواز و کارون در روز چهارشنبه تعطیل شد.

بنا بر اعلام استانداری خوزستان،با توجه به آبگرفتگی معابر، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر چهارشنبه ۲۷ آذرماه تعطیل اعلام شد. 

همچنین مهدکودک ها پیش دبستانی ها و کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این روز تعطیل هستند.

مدارس خوزستان تعطیل نیست

کیامرث حاجی‌زاده مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: فردا (چهارشنبه ۲۷ آذرماه) مدارس خوزستان تعطیل نخواهند بود زیرا تعطیلی‌ها به آموزش آسیب وارد می‌کند.

مدارس برخی مناطق استان کرمان فردا تعطیل است

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس نواحی یک و دو شهر کرمان، ماهان، چترود و عنبرآباد در تمامی مقاطع تحصیلی در روز چهارشنبه ۲۷آذر ماه خبر داد.

امید سلاجقه با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان کرمان اظهار کرد: مدارس نواحی یک و دو شهر کرمان، ماهان، چترود، عنبرآباد و جیرفت در تمامی مقاطع تحصیلی فردا چهارشنبه ۲۷ آذر تعطیل است.

وی علت تعطیلی مدارس را شرایط نامساعد جوی و آب گرفتگی معابر عنوان کرد.

سلاجقه گفت: در حال حاضر تصمیمی در خصوص تعطیلی مدارس در سایر مناطق استان کرمان اتخاذ نشده است و در صورت تصمیم گیری در این زمینه، این موضوع از رسانه های رسمی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان اطلاع رسانی می شود.

مدارس ابتدایی سروآباد روز چهارشنبه تعطیل است

بر اساس اعلام فرمانداری شهرستان سروآباد با توجه به شیوع بیماری‌های فصلی در مدارس و غیبت تعداد زیادی از دانش آموزان، با موافقت فرمانداری و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سروآباد وهماهنگی‌های لازم با اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، فردا چهارشنبه بیست و هفتم آذر ماه کلیه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهر و روستاهای تابعه‌ی شهرستان سروآباد در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

مدارس قروه تعطیل شد

مدارس شهرستان قروه در تمامی مقاطع تحصیلی به دلیل برودت هوا و یخبندان و لغزندگی معابر و خیابان‌ها در نوبت صبح روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

مدارس شهرستان بستک فردا تعطیل است

فرماندار بستک گفت: به دلیل پیش بینی ادامه دار بودن بارش‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی و به جهت حفظ جان دانش آموزان تمامی مدارس شهرستان بستک در همه مقاطع فردا چهارشنبه ۲۷ آذر در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

تعطیلی مدارس بخش خرقان

بنا بر اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی به علت بارش برف و برودت هوا تمامی مدارس بخش خرقان از توابع شهرستان زرندیه در تمامی دوره های تحصیلی فردا چهارشنبه ۲۷ آذر تعطیل است.

تعطیلی و تأخیر در فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری

به دلیل بارش برف و سرما، فردا چهارشنبه ۲۷ آذر، مدارس برخی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری تعطیل است و یا با تأخیر آغاز می‌شود.

تعطیلی مدارس بخش خلجستان قم

مدیر کل مدیریت بحران استان قم گفت: به علت بارش برف و لغزندگی معابر، فردا چهارشنبه ۲۷ آذر، تمامی مدارس بخش خلجستان قم در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

مدارس ابتدایی سروآباد روز چهارشنبه تعطیل است

با اعلام فرمانداری سروآباد با توجه به شروع بیماری‌های فصلی مدارس ابتدایی شهرستان سروآباد در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در مناطق شهری و روستایی در روز چهارشنبه ۲۷ آذر ماه تعطیل است.

 مدارس ابتدایی استان البرز تعطیل شد

علی درویش پور اظهار داشت: با توجه به پایداری آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها کلیه مهدهای کودک، مرکز پیش دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی استان البرز فردا 27 آذر در نوبت  صبح و عصر تعطیل است.

وی افزود:  با توجه به آلودگی هوا شهروندان بطور جد از سفرهای غیر ضرور و تردد در شهر خودداری کنند.

رئیس کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز با اشاره به کاهش دید افقی و روند افزایش آلاینده‌ها به دلیل وارونگی هوا در این استان ، بیان کرد: این تصمیم در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان  گرفته  شده است.

چهارشنبه مدارس غرب هرمزگان تعطیل است

مطابق اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، در پی تداوم باران در استان هرمزگان و هشدارهای هواشناسی هرمزگان مبنی بر احتمال خطر سیلاب ها و آبگرفتگی معابر و نیز با اعلام ستاد بحران، تمامی مدارس در مناطق بستک، جناح، شیبکوه و پارسیان و بخش رویدر شهرستان خمیر تعطیل اعلام شد.

مدارس روستائی شهرستان بندرعباس در تمامی مقاطع چهارشنبه 27 آذرماه تعطیل اعلام شد و مدارس ابتدائی نوبت صبح شهر بندرعباس نیز تعطیل است.

بارندگی تمامی مدارس نوبت صبح چهارشنبه در شهرستان حاجی آباد و میناب را نیز به تعطیلی کشاند و در صورت تصمیم گیری در مورد تعطیلی مدارس شیفت عصر این شهرستان متعاقبا اطلاع رسانی می شود. مدارس متوسطه اول و دوم شهر و روستا  میناب که امکان برگزاری کلاس را دارند دایر می باشند.

همچنین به دنبال ممنوعیت تردد سرویس مدارس در شهرستان بشاگرد، مدارس روستا مرکزی این شهرستان که با سرویس جابجا می شوند تعطیل اعلام گردید. همچنین پیش دبستانی های بشاگرد نیز تعطیل اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس