کد خبر 1020651
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
ویلموتس

مارک ویلموتس گفت: چه من فسخ کرده باشم چه شما، باید سه ماه به من غرامت بدهید. این خواسته او باعث شده تا فدراسیون فوتبال به صورت جدی به شکایت فکر کند.

به گزارش مشرق، وقتی از این نوشتیم که اختلافات بین ویلموتس و فدراسیون فوتبال بالا گرفته و اوضاع خوب نیست و این مربی غرامت می‌خواهد، مهدی تاج از کوره در رفت. او برآشفت که وای این اخبار جعلی است و اصلاً چنین چیزی نیست. حتی برای آنکه نشان دهد بعد از این طلاق جنجالی، اوضاع به کام طرفین است از این گفت که آخر جلسه با ویلموتس در ترکیه، روی همدیگر را بوسیده‌اند و به قول تاج «ایشان حتی ما را به شام گرفت که گفتیم، چون در بلژیک نیستیم، نه.»، اما اگر آن ماچ و بوسه هم اتفاق افتاده، دوستانه نبوده، چون حالا تأیید شده فدراسیون فوتبال هم قصد دارد از مارک ویلموتس به فیفا شکایت کند.

در حال حاضر بحث بین طرفین بالا گرفته است. وکلای فدراسیون فوتبال به ویلموتس گفتند، چون او قرارداد را یکطرفه فسخ کرده باید سه ماه از دستمزد سالانه‌اش را به‌عنوان غرامت بپردازد. گفتن این جمله باعث شد ویلموتس از کوره در برود و بگوید: «چه من فسخ کرده باشم چه شما، باید سه ماه به من غرامت بدهید!»

بیشتر بخوانید:

وقتی دلارهای ویلموتس و استرا اولویت دارند

تاج: عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم‌ملی نداریم

این خواسته او باعث شده تا فدراسیون فوتبال به صورت جدی به شکایت فکر کند. تاج حاضر بود حتی دو طرف به یکدیگر پولی ندهند و کار تمام شود، اما ویلموتس پای خود را در یک کفش کرد که «باید غرامت را بدهید». اینکه غرامت چقدر است دوباره تبدیل به محل بحث شده. اگر طبق آنچه مهدی تاج در مجلس گفته، قرارداد ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار یورو باشد، غرامت سه ماه ۶۵۰ هزار یورو است. نکته اینجاست که وزیر ورزش اخیراً گفته بود حتی سه ماه بیشتر به ویلموتس پول داده‌اند. یعنی یا وزارت و فدراسیون می‌دانستند کار به فسخ کشیده و یا آنکه پیش‌بینی کرده بودند. حالا اگر این حرف وزیر ورزش درست باشد، یک سؤال اساسی پیش می‌آید؛ اگر ویلموتس سه ماه بیشتر پول گرفته، این سه ماه همان غرامت او می‌شود؛ پس چرا ویلموتس بی‌خیال نمی‌شود و به دعوای خود با فدراسیون ادامه می‌دهد؟ در غیر این‌صورت احتمالاً پرداخت سه ماه پول اضافه‌تر به ویلموتس درست نبوده است.

روایت دیگری هم وجود دارد مبنی بر اینکه تاج در جایی گفته اگر پرداخت سه ماه غرامت قطعی شود باید ۷۵۰ هزار یورو به او بدهند. حالا این رقم را ضربدر ۴ کنید که بشود ۱۲ ماه. به چه عددی می‌رسد؟ ۳ میلیون یورو! همان رقمی که سیداحسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس و عضو کمیسیون ورزش به آن اشاره کرده بود.

خلاصه که داستان شبیه آن ماچ و بوسه و دعوت به شامی که تاج می‌گفت نیست. با توجه به اینکه بحث‌ها بالا گرفته، احتمالاً فدراسیون فوتبال از مارک ویلموتس شکایت خواهد کرد. صادق درودگر رئیس سازمان اقتصادی فوتبال هم این خبر را تأیید کرد و گفت: «به احتمال زیاد از او شکایت خواهیم کرد و پرونده به فیفا و دادگاه حکمیت ورزش کشیده می‌شود.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    2 0
    دست گل اقای تاج و وزیر .مبارکتان باشه.به نظرم دیگه موقعه اش هست که اقای تاج و نیز وزیر خدا حافظی کنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس