کد خبر 1020444
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
‌

یکی از شایعات مهم در این خصوص، معافیت قرارگاه خاتم و بنیاد مستضعفان است که عاملی برای حمله به این نهادها و اتهام زنی به مجموعه‌هایی چون سپاه شده.

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام «اینستاخبری» نوشت: از جمله موضوعاتی که با تقدیم لایحه بودجه، مورد توجه قرار می‌گیرد، میزان مالیاتی است که برخی نهادهای حاکمیتی و انقلابی پرداخت می‌کنند.

یکی از شایعات مهم در این خصوص، معافیت قرارگاه خاتم و بنیاد مستضعفان است که عاملی برای حمله به این نهادها و اتهام زنی به مجموعه‌هایی چون سپاه شده.

اما با وجود ادعای رسانه‌های دولتی و برخی فعالان شبکه‌های اجتماعی ، مشخص می‌شود این دو نهاد، در سال گذشته هزار میلیارد تومان مالیات داده‌اند.

همچنین رئیس سازمان امور مالیاتی نیز بارها ستاد اجرایی فرمان امام را جزو مؤدیان خوش حساب کشور معرفی و از آن تقدیر کرده است.

حتی در حوزه‌هایی چون ساخت مدرسه، بیمارستان و کمک به بیماران، امکان برخورداری از معافیت مالیاتی وجود داشته، اما این نهادها از آن استفاده نکرده‌اند.

حسابرسی‌ها نیز نشان می‌دهد پدیده‌ فرار مالیاتی یا عدم تمکین در این نهادها مشاهده نمی‌شود و این خبرسازی‌ها برای دور کردن اذهان از بودجه هنگفت شرکت‌های دولتی بدون فایده است.
 

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    2 0
    ویژه خواران و کسانی که فرار مالیاتی میکنن. تیرشان باز به سنگ خورد! کارنامه مالیاتی سلبریتی های مولتی میلیاردی رو ، ویلا هاشون رو کیهان و رسانه ها چاپ کنن تا دروغ هاشون علنی بشه و رسوا بشن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس