کد خبر 1020372
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام «اینستاخبری» نوشت: مواضع ربع پهلوی در هفته‌های اخیر چهره او را بهتر به مردم شناسانده، چراکه وی چند روز پیش در نامه‌ای به سازمان ملل خواستار حمله نظامی به ایران شد.

از سوی دیگر، رضا پهلوی با حمایت از افزایش تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی، گفته بود که شهروندان ایران از تحریم‌های امریکا قدردانی می‌کنند!

این اظهارات و تحلیل‌های لیدر سلطنت‌طلبان درباره تحریم‌های ظالمانه آمریکا، حتی صدای مخالفان نظام را نیز درآورده، چراکه رنج مردم از این تحریم‌ها ملموس است.

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز با بررسی مواضع متناقص رضا پهلوی، نظرات متناقض او درباره برجام را بهترین دلیل برای عدم توازن روحی او دانسته‌اند.
حالا ربع پهلوی نشان داده حاضر است برای رسیدن به تاج و برقراری دوباره پادشاهی، حتی از خون، سلامتی و امنیت مردم ایران نیز در راه آرزوهایش هزینه کند.

شاید بهترین تفسیر از توهمات فکری لیدر سلطنت طلبان، افشاگری روح الله زم باشد که اعلام کرد بود: او شب‌ها تمرین سان دیدن از ارتش ایران را در منزل انجام می‌دهد!
 

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • رضا IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    29 0
    برود گم بشود انشاءالله هر چه زودتر به پدر گور به گور شده اش ملحق شود.
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    18 0
    این مارمولک پهلوی رو بگیرید محاکمه و مجازات کنید به دلیل خیانتش به ملت
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    6 0
    یعنی راهی نیست که این کثافت رو به ایران آورد و محاکمه اش کرد. خاک بر سر سلطنت طلب های بی غیرت که رهبرشون این تپاله هستش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس