کد خبر 1019461
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷
روحانی

گفت: حالا چرا ملاقات با شینزو آبه را بهترین فرصت می‌دانند؟ گفتم: برای اینکه شینزو آبه در اوج ذلت، طی سخنانی در کنگره آمریکا به جای اعتراض به جنایت آمریکا در هیروشیما، از آمریکا عذرخواهی کرد!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت‌وشنود خود نوشت:

گفت: روزنامه زنجیره‌ای اعتماد نوشته است سفر روحانی به ژاپن و ملاقاتش با شینزو آبه، نخست‌وزیر این کشور فرصت خوبی برای مذاکره است!

گفتم: ترامپ با صراحت می‌گوید منظورش از مذاکره، وادار کردن ایران به پذیرش خواسته‌های آمریکاست و اصلی‌ترین آن نیز دست‌کشیدن ایران از صنایع موشکی و کنار گذاشتن حضورش در منطقه است. این دیکته است نه مذاکره!

گفت: حالا چرا ملاقات با شینزو آبه را بهترین فرصت می‌دانند؟

گفتم: برای اینکه شینزو آبه در اوج ذلت طی سخنانی در کنگره آمریکا به جای اعتراض به جنایت آمریکا در ناکازاکی و هیروشیما، از آمریکا به خاطر کشته شدن نظامیانش در جنگ جهانی دوم عذرخواهی کرد! بنابراین او را هم در ذلت‌پذیری مثل خودشان یافته‌اند!

گفت: یعنی نمی‌فهمند که دارند نسخه قتل‌عام مردم را می‌پیچند؟!

گفتم: چه عرض کنم؟! به یارو گفتند؛  دَمر آب نخور! گفت؛ چرا؟ گفتند؛ عقل و غیرتت را از دست می‌دهی؟ پرسید؛ عقل و غیرت چیست؟ گفتند؛ هیچی! بخور نوش جونت!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    5 0
    توی کشورهای دنیا یکسری احزاب قدرت طلب ولی ضعیف فکر میکنند برای برقراری تعادل در قدرت باید به یک ابر قدرت وصل باشند.اصلاحطلبها میدونن عقل و غیرت چیه ولی حب قدرت مجبورشون میکنه خودشون را توی دامن امریکا بذارن ولی نمیخوان قدرتشون را از ولی فقیه بگیرن.یحبونهم کحب الله
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    6 0
    الان مذاکره با امریکا یعنی با اتم بزنه ملت را قتل عام کنه و شما عذرخواهی کنی از اینکه امریکا را نارحت کردی
  • FR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    0 0
    دقیقا فعلا که متاسفانه نوش جانشان شده است......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس