سیدیحیی صفوی

مشاور فرمانده کل قوا گفت: امروز در شمال غرب وجنوب شرق کشور امنیت برقرار است و این مرهون رشادت رزمندگان به ویژه نیروهای تیپ ویژه صابرین است.

به گزارش مشرق، سرلشکر «سید یحیی صفوی» مشاور عالی و دستیار ارشد فرمانده معظم کل قوا در یادواره شهدای تیپ نیروهای ویژه صابرین که در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه یک نیروی پرافتخار است که حضوری جدی در میدان دارد.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر صفوی رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شد

وی با اشاره به مقام شامخ شهدا افزود: شهادت یک راز و رمزی دارد که باید آن را شناخت. شریف‌ترین مرگ در راه خدا شهادت است و واژه شهادت و شهید بیش از ۱۵۰ بار در قرآن آمده است. بهترین و پاک‌ترین فرزندان این ملت در ۴۰ سال گذشته جانشان را در راه دفاع از ملت و امنیت ملی شهید شده‌اند.
 
مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا با تشریح خصوصیات اخلاقی و معنوی شهدا، اظهار داشت: اگر شهدا نبودند، ایران و انقلاب اسلامی هم نبود. ما با خانواده شهدا عهد و پیمان بسته ایم که از آرمان‌های امام بزرگوارمان دفاع کنیم؛ ما به شهیدان مدیونیم.
 
سرلشکر رحیم صفوی تاکید کرد: شهیدان در مقابله با ظالمین و مستکبرین و متجاوزان به امنیت ملت قهرمانانه ایستادند. خانواده شهیدان بسیار صبور هستند و صبورانه ایستادند تا ایران و اسلام بماند.
 
وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام برای حفظ امنیت داخلی تلاش زیادی کردند و شهدای زیادی در این زمینه تقدیم شده‌اند، ادامه داد: تیپ نیروهای ویژه صابرین شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. تیپ نیروهای ویژه صابرین بهترین نیروی عملیاتی نیروی زمینی سپاه است که با قدرت در مقابل تروریست‌ها از جمله پژاک و جیش الظلم ایستاده است. امنیت ما در همه مناطق مختلف کشور از جمله شمال غرب و جنوب شرق مناسب و قابل قبول است و این مرهون ایستادگی رزمندگان و خصوصا تیپ نیروهای ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه است.
 
مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا با بیان نقش آفرینی رزمندگان اسلام در حفظ امنیت ملی اضافه کرد: نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق و شمال غرب و مجموعا کل کشور عظمت ملت ایران در مقابل نیروهای مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی ارتقا داده است.
 
وی با اشاره به رهبری حکیمانه و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مدیریت کشور گفت: دشمنان ما بدانند ملت ما ملتی شکست ناپذیر است و رهبری جمهوری اسلامی یک رهبر مقتدر و حکیم است.
 
سرلشکر رحیم صفوی اظهار داشت: من به شما اطمینان می‌دهم به زودی آمریکا از منطقه غرب آسیا پا به فرار خواهد گذاشت و ملت سوریه، آمریکایی‌ها را از کشورشان بیرون خواهد کرد و هوشمندی ملت‌های منطقه ایالات متحده را به شکست خواهد کشاند.
 
بر اساس این گزارش، در این مراسم از شهدای تیپ نیروهای ویژه صابرین از جمله شهید دانیال صفری و شهید مرتضی ابراهیمی تجلیل شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • دیده بان IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
    7 9
    فان حزب الله هم الغالبون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس