کد خبر 1019192
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از دو برنامه فوتبالی تلویزیون خواست تا با بررسی کلی داوری‌های نیم فصل اول نشان دهند چه تیمی بیشتر از دیگر تیم‌ها از داوری ضرر کرده است.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با پیکان بیان کرد: لیگ شرایط حساس خودش را پیدا کرده و شرایط جدول این را به ما می‌گوید که بازی‌ها حساس‌تر شده‌اند. در بالای جدول پنج، شش تیم با هم رقابت می‌کنند. به هر حال ما به دنبال اهداف خودمان هستیم. در این چند هفته نشان دادیم که چقدر تیم با کیفیتی هستیم و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم ولی متاسفانه شانس با ما همراه نیست و موقعیت‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود ولی تیم ما روندش خوب است.

او افزود: وقتی تیم موقعیت ایجاد می‌کند مربی نباید زیاد نگران باشد. امیدواریم که موقعیت‌هایمان هم تبدیل به گل شود. بازی فردا برای ما حکم فینال را دارد. خوشحالم با تیمی بازی می‌کنیم که دنبال برد است. بازی‌های قبلی‌شان نشان داده دنبال فوتبال تمیز و پاک هستند و من مطمئنم فردا بازی خوبی برگزار می‌شود. ما سه بازیکنمان را در اختیار ندرایم. امیدواریم که بازیکنان جایگزین شرایط خوبی داشته باشند و از موقعیت‌ها استفاده کنیم تا بتوانیم ان‌شاءالله شرایطمان را بهتر کنیم.

بیشتر بخوانید:

قلعه نویی: فتح الله زاده را سیاه کردند

قلعه‌نویی ادامه داد:‌ آنقدر برای ما حاشیه درست می‌کنند که شرایط برای ما سخت می‌شود. زمان بین بازی‌ها کم است ولی بازیکنان نشان دادند که از نظر فنی و رفتاری و انگیزشی در شرایط خوبی هستند. بازی ما با نساجی و شهرخودرو را ببینید که چقدر فوتبال با کیفیتی ارائه دادیم. جدا از مسائلی که درست کردند و دستشان رو شد ولی برابر شهر خودرو فوتبال خوبی بازی کردیم. تا قبل از دریافت گل طوری باز کردیم که موقعیت نداشتند ولی روی غفلت گل مساوی را خوردیم. تیم ما از نظر انگیزشی و بدنی و فنی در شرایط خوبی است. وقتی بازی برابر شهرخودرو و نساجی را دیدم به تیمم بیشتر از همیشه امیدوار شدم. به عنوان مسئول فنی واقعا به این تیم امیدوار شدم.

او درباره مصدومان تیمش هم بیان کرد: مسلمان و منصوری مصدوم هستند. شرایط ایرانپوریان بهتر است و در لیست ۱۸ نفره قرار گرفته است. حسینی شرایط بازی دارد و احتمال دارد فردا بازی کند. امیدوارم که نفرات جایگزین بتوانند کیفیت خوبی داشته باشند.

سرمربی سپاهان در ادامه درباره داوری و حاشیه‌های دیدار تیمش برابر شهرخودرو اظهار کرد: امیدوارم یکی از دو برنامه شب‌های فوتبالی و فوتبال برتر بعد از نیم فصل اول کارشناسی داوری کلی انجام دهند. برنامه ۹۰ قبلا این کار را می‌کرد تا مشخص شود چه تیمی بیشتر سود کرده و چه تیمی بیشتر ضرر کرده است. امیدواریم که نیم‌فصل این اتفاق بیفتد. ما از همه داورها تشکر می‌کنیم. به بیژن حیدری به خاطر شجاعتش در بازی با شهر خودرو تبریک می‌گویم ولی همه دیدند و در دو برنامه مشخص شد که ما بیشتر از شهر خودرو از داوری لطمه خوردیم. بازی برابر پارس جنوبی یک گل سالم ما را قبول نکردند، یک پنالتی هم برای حریف گرفتند که اشتباه بود. خواهش ما این است که در نیم‌فصل داوری‌ها را کارشناسی کنند تا مشخص شود چه تیمی بیشتر از همه ضرر کرده است. اگر این کار را بکنند مثل همان خبرنگاری که دستش رو شد خیلی چیزهای دیگر هم مشخص می‌شود. قدیم‌ها می‌گفتند حرف را زمین بینداز، صاحبش آن را پیدا می‌کند، آقایان پیدا کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس