کد خبر 1018965
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
شاراپووا

ماریا شاراپووا برای حضور در یک مسابقه بین المللی که همزمان با المپیک توکیو برگزار می‌شود، اعلام آمادگی کرد تا ظاهرا قید حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را زده باشد.

به گزارش مشرق، به نقل از insidethegames، تنیس باز نامدار روسیه که در المپیک ۲۰۱۲ لندن پرچمدار کاروان روسیه بود و به مدال نقره المپیک هم رسید، در المپیک ۲۰۱۶ به دلیل محرومیت ۱۵ ماهه دوپینگ، غایب بود و حالا هم ظاهرا قصد حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را ندارد.

شاراپووا که امسال به دلیل جراحی شانه دور از میادین بوده است، تا رنکینگ ۱۳۱ جهان نزول کرده است. شاراپووا اگر جزو چهار نفر برتر زنان روسیه باشد، می تواند جواز حضور در المپیک را بدست آورد اما در حال حاضر در رنکینگ روسیه نفر چهاردهم است.

بیشتر بخوانید:

اندی ماری: قانونی برای توقف شاراپووا نیست

وضعیت شاراپووا زمانی پیچیده تر می شود که ورزشکاران این کشور به دلیل رسوایی های مربوط به دوپینگ، از حضور در المپیک توکیو زیر پرچم روسیه محروم شده اند و اگر هم به ورزشکاران روسی جواز حضور در المپیک زیر پرچم کمیته بین المللی المپیک داده شود، احتمالا شاراپووا بخاطر سابقه دوپینگ این امکان را نخواهد داشت.

اخیرا شاراپووا اعلام کرده در دو مسابقه از رقابتهای World TeamTennis که همزمان با بازیهای المپیک توکیو است، شرکت خواهد کرد و این موضوع نشان می دهد که او قید حضور در المپیک ۲۰۲۰ را از حالا زده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس