کد خبر 719047
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
اندی ماری

تنیسور شماره یک جهان می‌گوید فصل 2017 را خوب شروع نکرده و به دنبال پیدا کردن دلایل آن است.

به گزارش مشرق، اندی ماری تنیسور شماره یک جهان در اظهارنظری درباره ماریا شاراپووا گفت: او به طور قطع بازی خوبی را به نمایش می‌گذارد. به نظر می‌رسد شاراپووا این شانس را دارد که در تورنمنت مادرید و یا رم شرکت کند تا بتواند رنک لازم را برای حضور در ویمبلدون به دست آورد.

وی افزود: مسئولان تورنمنت فرانسه نیز در تاریخ 15 می تصمیم خود را در خصوص حضور شاراپووا با وایلدکارت می‌گیرند. هیچ قانونی برای توقف وی وجود ندارد. مسئولان به دنبال این هستند بهترین تورنمنت را برگزار کنند.

اندی ماری در ادامه مصاحبه خود درباره نتایجی که اخیراً داشته، عنوان کرد: هر هفته از خودم می‌پرسم و تلاش می‌کنم دلایلی را پیدا کنم مبنی بر اینکه چرا امسال مانند اواخر سال گذشته خوب نیستم.

تنیسور شماره یک جهان ادامه داد: وقتی داخل زمین می‌روم حس متفاوتی ندارم. برای حضور در تورنمنت استرالیا مانند قبل آماده شدم. مطمئنا اواخر سال گذشته اتفاقات زیادی رخ داد، اما امسال به ویژه این چند ماه اخیر زمانی که وارد زمین می‌شدم هیچ فشاری روی من نبود. شاید اگر رنک اول جهان را از بدهم، ماجرایی دیگر در پیش باشد. من فصل را بد شروع کردم و مسابقات ایندین ولز و مونته‌کارلو را از دست دادم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس