کد خبر 717547
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
شاراپووا

زن شماره یک سابق تنیس جهان با قبول شکست در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جایزه بزرگ اشتوتگارت آلمان از رسیدن به فینال باز ماند.

به گزارش مشرق، بازگشت ماریا شاراپووا به دنیای تنیس بعد از محرومیت 15 ماهه‌ای که به خاطر مصرف ماده ممنوعه ملدونیوم برایش در نظر گرفته شده بود با ناکامی در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جایزه بزرگ اشتوتگارت همراه شد.

 

زن شماره یک سابق تنیس جهان شب گذشته (شنبه) در مصاف با حریف فرانسوی‌اش کریستیانو ملادنوویچ، با نتیجه 2 بر یک باخت و از رسیدن به فینال باز ماند. او ست‌های اول و سوم را 6 بر3 و 6 بر 4 باخت و تنها ست دوم را با نتیجه 7بر5 برد.

دارنده پنج قهرمانی گرنداسلم، به دلیل محرومیت طولانی مدتش با سهمیه آزاد به این رقابت‌ها راه پیدا کرده بود و در حالی از رسیدن به فینال آن بازماند که در ست‌های اول و سوم هم از حریف خود پیش بود اما در نهایت این بازی 2 ساعت و 38 دقیقه‌ای را واگذار کرد. او در هیچ یک از بازی‌های قبلی خود در این تورنمنت حتی یک ست هم نباخته بود.

شکست شاراپووا مقابل حریف 23 ساله‌اش که زن شماره 18 تنیس دنیا محسوب می‌شود، بدان معناست که او در رده‌بندی جدید تنیسورهای زن دنیا، خارج از جمع 200 تنیسور برتر جهان خواهد بود و به این ترتیب سهمیه حضور در اوپن فرانسه، دومین گرنداسلم فصل جاری را از دست می‌دهد.

شاراپووا سال 2016 به دلیل وجود ماده ممنوعه ملدونیوم در نمونه دوپینگی که از او در جریان رقابت‌های اوپن استرالیا گرفته شد، دو سال از شرکت در تمامی رقابت‌های تنیس محروم شد که بعدها مجازات او به 15 ماه کاهش پیدا کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس