کد خبر 1018934
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
image-20191211171518-1.jpeg

پارک مینیاتوری مشهد بزرگترین پارک مینیاتوری در سطح کشور است و با هدف معرفی بناهای تاریخی و معماری های فوق العاده در سطح کشور ایجاد شده است.

سفر به نقاط مختلف ایران تنها به تفریح در سواحل زیبای خلیج فارس و دریای خزر یا گذراندن وقت در زیباترین کویرها ختم نمی شود. بسیاری از جاذبه های گردشگری ایران عزیزمان همیشه گردشگران داخلی و خارجی را شگفت زده کرده اند. برای آشنایی با جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده ایران و بهترین مکان های گشت و گذار در پرطرفدارترین شهرهای کشور،  این مطلب را دنبال کنید.

کیش، نگین خلیج فارس

جزیره زیبای کیش از اولویت های اول سفر گردشگران تور کیش نوروز 99 برای گذراندن تعطیلاتی شگفت انگیز در داخل کشور است. اما سفر به کیش تنها با تفریح کردن در ساحل زیبای جزیره کیش و یا گذراندن وقت در بهترین هتل های کیش تمام نمی شود. بسیاری از جاذبه های گردشگری کیش، گردشگرانی که به این مقصد فوق العاده سفر می کنند را شگفت زده کرده اند.

خوش گذرانی در پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن دارای 5.6 هکتار فضای روباز است و در جزیره کیش قرار گرفته است. این پارک آبی اولین تم پارک و اولین پارک آبی روبازی در ایران است که تمی بر اساس داستان عجیب و جذاب قلعه خورشید ساخته شده است. تم پارک آبی اوشن در بهمن ماه سال 95 افتتاح گردید و دارای 13 راید، 4 استخر شنا و یک اسپا به اضافه دو رستوران، 4 محل برای نوشیدنی و دو منطقه خرید می باشد. پارک آبی اوشن دارای چندین ویژگی بومی می باشد از جمله رایدهای ویژه در منطقه است و همچنین روزهایی ویژه این پارک در اختیار بانوان است که این ویژگی برای کشورهای عرب موجود در منطقه حائز اهمیت می باشد.

قشم، شگفتانه ای در هیاهوی آرامش

قشم بزرگترین جزیره کشور و خلیج فارس است که در تنگه هرمز قرار گرفته است. جزیره زیبای قشم در چند دهه جاری به یکی از مکان های اصلی گردشگری ایران تبدیل شده است. مساحت جزیره قشم 1491 کیلومتر مربع می باشد و زبان اصلی اهالی جزیره، فارسی با گویش بندری می باشد. جزیره قشم متعلق به دوره ساسانیان است و دارای سواحل متنوع شنی، ماسه ای و صخره ای است که فضای این جزیره را بسیار منحصر به فرد و زیبا برای گردشگران تور قشم نوروز 99 کرده اند.

دره ستارگان قشم، جایگاه سقوط ستارگان

دره زیبای ستارگان، 15 کیلومتر با جزیره قشم فاصله دارد. این دره در نتیجه فرسایش به وسیله باد و باران های شدید، از 2 میلیون سال  قبل تا به حالا می باشد. دره ستارگان به علت باور های قدیمی ساکنان محلی در قرن های گذشته، بعد از اینکه یک ستاره به این مکان سقوط می کند، تشکیل شده است. دره ستارگان را می توان یکی از عجایب هفتگانه و بهترین جاذبه های گردشگری جزیره قشم نیز نام گذاری کرد.

مشهد، بزرگترین شهر مذهبی ایران

شهر مشهد به غیر از حرم امام رضا (ع) و جاذبه های تاریخی و گردشگری اش مکان های زیادی برای تفریح و خوش گذرانی دارد. از مهم ترین جاذبه های گردشگری مشهد که بسیاری از مردم کشور و گردشگران تور مشهد نوروز 99 را پس از زیارت به خود جذب می کند، پارک های مختلف مشهد می باشد که در سال های گذشته با سرمایه گذاری های متعدد در مشهد ساخته شده اند.

پارک مینیاتوری مشهد

پارک مینیاتوری مشهد بزرگترین پارک مینیاتوری در سطح کشور است و با هدف معرفی بناهای تاریخی و معماری های فوق العاده در سطح کشور ایجاد شده است و گفتنی است که در طرح این پارک مینیاتوری 58 ماکت وجود دارد که تا به حال 9 ماکت از جمله آرامگاه های عطار و فردوسی، تخت جمشید، پل خواجو و ... در این پارک قرار گرفته اند. پارک مینیاتوری مشهد دارای 80 هزار متر مربع مساحت است و دارای فضای بازی کودکان با مساحت 400 متر مربع، فضای سبز و دریاچه مصنوعی می باشد و همچنین برای راحتی بازدید کنندگان در قسمت غربی پارک پارکینگ با گنجایش 200 خودرو قرار دارد. در مرکز این پارک ساختمان تماشا با ارتفاع 14.6 متر و با طراحی جذابی قرار دارد که بازدیدکنندگان پارک مینیاتوری مشهد می توانند از چشم انداز این ساختمان استفاده کرده و می توانند تمام نقاط این پارک را مشاهده کنند.

**این محتوا تبلیغاتی است**

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس