کد خبر 1018867
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
استراماچونی

خبرنگار ایتالیایی و نزدیک به آندره استراماچونی ضمن تشریح آخرین وضعیت این مربی و مذاکره باشگاه با وکلای وی، از احتمال کاهش قرارداد استراماچونی تا ماه ژوئن خبر داد.

به گزارش مشرق، «جیان لوکا دی‌مارتزیو» خبرنگار شبکه «اسکای اسپورت» که روابط نزدیکی با آندره استراماچونی دارد، آخرین وضعیت این مربی را بعد از فسخ قراردادش با باشگاه ایرانی تشریح کرد.

دی مارتزیو در گزارش خود نوشته است: «ماجراجویی استرماچونی روی نیمکت استقلال می تواند دوباره شروع شود اما تکه های زیادی از پازل وجود دارد که باید سر جای خود قرار بگیرند. استراماچونی برای بازگشت به ایران به ضمانت های خاص و عملی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

سیستم استراماچونی را 10 سال پیش اجرا کردم

بازیکنان استقلال هم انتخاب سرمربی موقت را قبول نکرده اند و از استراماچونی خواسته اند یک برنامه تمرینی را در این روزهای پر تلاطم در اختیارشان قرار بدهد. استقلال روز جمعه در لیگ ایران دوباره به میدان می رود اما موقعیت تیم (و هواداران) مشخص است: آنها می خواهند مربی خود را برگردانند.

وکلای باشگاه و استراماچونی هم اکنون برای یافتن یافتن راه حلی در تماس هستند که این می تواند شامل کاهش قرارداد استراماچونی به ۶ ماه تا ژوئن (پایان این فصل از فوتبال ایران) و دریافت دستمزد تا آن زمان باشد. طرفین در تلاش هستند تا راهکاری را پیدا کنند. استراماچونی برای بازگشت به نیمکت استقلال آماده است اما این بار ضمانت های واقعی و نه کلامی لازم دارد.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس