کد خبر 1018858
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
نیمار

درحالیکه اکثر شایعات درباره نیمار به احتمال بازگشت او به بارسلونا برمی‌گردد ولی لوپاریزین مدعی است سه باشگاه انگلیسی چلسی، منچسترسیتی و لیورپول هم به شدت خواهان ستاره برزیلی هستند.

به گزارش مشرق، به گزارش نشریه فرانسوی لوپاریزین، با وجود شایعات متعددی که درباره انتقال نیمار ستاره برزیلی جنجالی پاری سن ژرمن به بارسلونا مطرح شده ولی هیچ معلوم نیست او در صورت ترک PSG حتما به بارسا منتقل شود و این احتمال هست که او راهی انگلیس و لیگ برتر شده و به یکی از تیمهای بزرگ انگلیسی ملحق شود.

بیشتر بخوانید:

قیمت فروش نیمار مشخص شد

لوپاریزین مدعی است که سه تیم انگلیسی چلسی، منچسترسیتی و لیورپول هم به شدت خواهان جذب نیمار هستند و در صورت جدایی او از PSG برای به خدمت گرفتنش از تمام قوت‌شان استفاده خواهند کرد.

با این حال بارسلونا همچنان نامزد اول جذب نیمار در نظر گرفته می‌شود. تیمی که در سال 2017 نیمار را با قراردادی سرسام‌آور به باشگاه فرانسوی فروخت و حالا به دنبال بازگرداندن او به نوکمپ است. لوپاریزین می‌گوید توماس توخل مایل است ستاره ناراضی خود را هر چه سریعتر به فروش برساند و به باشگاه فشار آورده تا از مبلغ درخواستی 250 میلیون پوندی‌شان برای او کوتاه بیایند.

دیروز هم گزارش‌هایی مطرح شد که باشگاه PSG قصد دارد بعد از جدایی نیمار، سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول را برای پر کردن جای خالی او به خدمت بگیرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس