کد خبر 1018475
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
نیمار

از بین نیمار و کیلیان امباپه این ستاره برزیلی خواهد بود که تابستان بعد در فهرست فروش پاری سن ژرمن قرار خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، نیمار و پاریسن ژرمن به نوعی محکوم به درک متقابل یکدیگر تا پایان فصل هستند و پس از آن هر کدام می توانند به راه خود بروند. نیمار که تابستان امسال تلاش زیادی برای جدایی داشت و در نهایت به هدف خود نرسید، این روزها رابطه خوبی با هواداران پی اس جی ندارد و تقریبا همواره بخشی از ورزشگاه پارک دو پرنس با سوت های اعتراضی از ستاره برزیلی استقبال می کند.

بیشتر بخوانید:

گزینه جانشینی نیمار در پاریسن ژرمن

دلیل اصلی اینکه نیمار نتوانست تابستان از پی اس جی جدا شود این بود که پیشنهادات رسیده از سوی بارسلونا راضی کننده نبود ولی شرایط کنونی نیمار به گونه ای است که به نظر می رسد تابستان پیش رو بار دیگر به فشار برای جدایی ادامه خواهد داد و پی اس جی که خود، نیمار را در فهرست فروش گذاشته بود، مشکلی برای گوش دادن به پیشنهادات نخواهد داشت.

اگر تابستان امسال پی اس جی 300 میلیون یورو برای جدایی نیمار می خواست، تابستان آتی این رقم به 180 میلیون یورو کاهش خواهد یافت و به نظر می رسد بازهم بارسلونا مشتاق ترین باشگاه برای جذب ستاره برزیلی خواهد بود.

دیدگاه پی اس جی نسبت به نیمار کاملا متفاوت با دیگر فوق ستاره این تیم کیلیان امباپه است. بسیار بعید است که باشگاه پاریسی در یک تابستان دو فوق ستاره خود را همزمان از دست بدهد و همه چیز حکایت از این دارد که جدا شده بزرگ پی اس جی، نیمار خواهد بود.

امباپه این روزها بیشترین توجهات جهانی را به عنوان یک ستاره آینده دار دارد و باشگاه های بزرگی خواهان او هستند که در راس شان رئال مادرید قرار دارد. او تا 2022 قرارداد دارد ولی پی اس جی برای رسیدن به پروژه های جاه طلبانه اش روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است.

هرچند اختلافات کنونی بین توخل و امباپه باعث شده تا زمزمه های جدایی امباپه هم به گوش برسد ولی قطع به یقین او تابستان پیش رو در پاریس خواهد ماند و این نیمار است که در فهرست فروش خواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس