کد خبر 1018730
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
فتاح: دولت ریالی را برای ساخت بنای جدید پلاسکو پرداخت نکرد

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد املاکی را در اختیار دارد که می‌تواند با تغییر کاربری به فضای سبز تبدیل شود و اهتمام ما در این بخش به اندازه‌ای است که حتی اگر لازم باشد، بنیاد حاضر به نقل مکان و اثاث کشی هم هست.

به گزارش مشرق، در جلسه عصر دیروز شهردار تهران و رئیس بنیاد مستضعفان که به میزبانی شهردار پایتخت برگزار شد، سید پرویز فتاح بنیاد مستضعفان و پیروز حناچی شهردار تهران، تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

بیشتر بخوانید

فتاح: برخی مسئولان سر جایی که باید، نیستند

میزان پرداختی مالیات توسط بنیاد مستضعفان در سال ۹۷

واگذاری ۱۲۰ هکتار زمین‌ مصادره‌ای خاندان پهلوی به مالکان مازندرانی

پرویز فتاح در حاشیه این جلسه با اشاره به جلسه 3 ماه پیش خود با شهردار تهران اظهار کرد: این یک تفاهم نامه کلی میان شهرداری و بنیاد مستضعفان است که تمام اختلافات و مسائل میان این دو را که از سال‌ها پیش وجود داشت و بخشی از آن باقی مانده بود، برطرف می‌کند.

وی اضافه کرد: این اراده میان دو طرف وجود دارد که تمام مسائل بین شهرداری و بنیاد مستضعفان در یک بازه زمانی منطقی حل شود.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: این یک تفاهم کلی بوده و در آینده نه چندان دور، قطعاً برای مصادیق ذکر شده، توافق نامه‌های دیگری به امضا خواهد رسید. بنا داریم آنچه به نفع مردم و شهرداری است، خصوصا در زمینه فضای سبز عمومی و پارک ها، در قالب این تفاهم نامه حل و فصل شود.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در همه مواردی که به نفع مردم است، همراهی لازم را خواهد داشت گفت: نگاه مشترک من و آقای حناچی این است که هر تصمیمی که به نفع مردم و تهران باشد، اتخاذ شود و فضاهای واگذار شده حتما کاربری عمومی خواهند داشت.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: بنیاد مستضعفان املاکی را در اختیار دارد که می‌تواند با تغییر کاربری به فضای سبز تبدیل شود و اهتمام ما در این بخش به اندازه‌ای است که حتی اگر لازم باشد، بنیاد حاضر به نقل مکان و اثاث کشی هم هست.

فتاح تاکید کرد: این تفاهم نامه هم به نفع مردم تهران و هم به نفع مستضعفان کشور خواهد بود و، چون املاک بنیاد به نام مستضعفان است ما مسئولیت بزرگی داریم و قطعاً کاری را خواهیم کرد که به نفع مستضعفان، مردم و کشور باشد.

پیروز حناچی شهردار تهران نیز با اشاره به این‌که بنیاد مستضعفان یکی از ذینفعان بزرگ تهران است، گفت: با توجه به سابقه و رویکرد مثبت آقای فتاح، بدون شک موضوعات مشترکمان را به‌خوبی پیش خواهیم برد و در قالب این همکاری پروژه‌هایی تعریف خواهیم کرد که هم بنیاد و هم شهر تهران از آن‌ها منتفع شوند.

شهردار تهران افزود: این تفاهم‌نامه چارچوب و کلیات پروژه‌ها و همکاری‌های آینده را تعریف می‌کند؛ پروژه‌هایی که به‌عنوان مثال تا الان دو مورد آن تملک باغ و فضای‌سبز در اختیار بنیاد و تبدیل آن به بوستان برای شهروندان تهرانی بوده است.

وی ضمن تاکید بر این‌که این تفاهم‌نامه همه زمینه‌ها را در بر می‌گیرد، گفت: پروژه‌هایی هم که در آینده به‌صورت مشترک پیش می‌بریم، با نگاه همراهانه و برای نفع شهروندان خواهند بود و عمده آن‌ها در مسیر توسعه حوزه قلمرو عمومی قرار خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بهار IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    1 1
    از میدان فردوسی تا میدان امام حسین دروازه دولت هیچ پارکی وجود ندارد لطف کنید در این منطقه هم پارک. و فضای سبز ایجاد کنید ممنون
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    0 1
    بنیاد جانبازان تکلیف زمین ها و خانه های واقع در منطقه 4 لویزان شهرک ولی عصر(گل آباد ) را روشن کند،یا به ما سند بدهد و یا حق و حقوق ما را بدهد و ما جای دیگه خرید کنیم.چون الان کسی خانه ما به جهت نداشتن سند نمی خرند و هر موقع قصد فروش داریم ،به جهت اینکه سند مادر به نام بنیاد است و ما فقط قولنامه داریم ،فروشنده منصرف میشه و یا در حد مفت می خرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس