دستگیری799نفر سارق پایتخت

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری چهار نفر از سردسته‌های اغتشاشات اخیر در کرمانشاه و جوانرود خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی شهرهای استان، شناسایی سردسته های اغتشاشات به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

دستگیری پنج عامل انسداد بزرگراه آزادگان

وی افزود: در همین راستا، ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند با گسترش چتر اطلاعاتی خود چهار نفر از این افراد را در عملیاتی گسترده و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

 به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، جاویدان با بیان اینکه سه تن از افراد دستگیر شده در شهر کرمانشاه و یک تن هم در جوانرود اقدام به ایجاد آشوب و ناامنی کرده بودند، تصریح کرد: این افراد بین ۲۰ تا ۳۵ سال سن دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی و وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی، شکستن شیشه خودروهای امدادی و شخصی مردم و حمله به ماموران پلیس و نیروهای بسیجی را از جمله جرایم این افراد ذکر کرد.

وی یادآوری کرد: همچنین در بازرسی از مخفیگاه یکی از این افراد ۲۹ قبضه سلاح شکاری نیز که در جریان اغتشاشات از آن استفاده شده بود، کشف شد.

جاویدان در پایان و با بیان اینکه برخی ها با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیر جو رسانه ای دشمنان نظام و انقلاب دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و هرگونه ناامنی برخورد می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    7 7
    بی صبرانه منتظر اعدام این جونورها هستم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس